پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس پیرامون توقف پروژه هتل هما اصفهان، گفت: اصفهان به عنوان یک شهر توریستی، نیازمند ساخت هتل است بنابراین باید جمیع جهات از جمله جذب سرمایه گذار در نظر گرفته است.

شعار سال: علی عابدی پیرامون ساخت هتل هما در اصفهان گفت: موضوع حفظ محیط زیست یکی از مباحثی است که نباید نادیده گرفته شود و پیرامون ساخت هتل هما باید ساختار کوه کاملا حفظ شود.

به اعتقاد برخی فعالان محیط زیست، متاسفانه ساخت‌وسازهایی که با بهانه توسعه در کوه صفه صورت گرفته، زمینه محو بسیاری از شواهد ارزشمند تاریخی را فراهم آورده، جابجایی دکل‌های ارتباطی و برچیده شدن تاسیسات و پایه‌های تله‌کابین، دنبال شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با مخالفت نسبت به اجرای فاز دوم پروژه تله کابین در کوه صفه، افزود: باید شاهدژ صفه حفظ شود اما طرح ساخت هتل هما، قرار است در داخل زمین اجرایی شود و تنها دو طبقه آن بیرون از سطح زمین خواهد بود.

به گفته عابدی، هم اکنون مطالعات و کارشناسی های لازم پیرامون طرح ساخت هتل هما انجام و موافقت های لازم اخذ شده است.

وی تاکید کرد: اصفهان یک شهر توریستی است و نیازمند ساخت هتل است بنابراین باید جمیع جهات در نظر گرفته است.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس پیرامون ادعای برخی از دوستاران و سمن های محیط زیست نسبت به تغییر نقشه و طرح هتل هما در منطقه صفه، گفت: در وهله ای از زمان تعداد طبقات هتل افزایش یافت چرا که سرمایه گذار این طرح از نظر اقتصادی به دنبال منافع بیشتری بود که خوشبختانه با خواسته افزایش مساحت هتل هما، مخالفت شد از طرفی مدیرکل راه و شهرسازی مخالف این خواسته بود.

مصوبه تأسیس هتل همای اصفهان و مشهد با هم تصویب شد؛ اما هتل همای مشهد در سال ۷۶ به بهره برداری رسید؛ این در حالیست که این پروژه در اصفهان هنوز بر سر زمین خود دچار مشکلات عدیده ای است و به دلایل مدیریتی، همچنان راکد مانده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان به نقل از "دکتر ابراهیم بای سلامی" عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، عنوان کرد که اگر مشکلات زمین این هتل در اصفهان به نتیجه نرسید، اعتبار آن را که حدود ۸۰ میلیارد تومان است به همدان منتقل خواهد شد و تا سال آینده هتل را به جایی خواهیم رساند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 323202: www.imna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
سرمایه گذار در استان هایی که جاذبه گردشگری زیادی داره واقعا میتونه دگرگونی ایجاد کنه در صنعت و تامین مالی استان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین