پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
یک عضو کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای توسعه فرودگاه اصفهان فاینانس در نظر گرفته شد، سرمایه گذار آمد اما هیچ چیزی در فرودگاه به این سرمایه گذار ارائه نشد و او پولش را برداشت و در فرودگاه مشهد سرمایه گذاری کرد.

شعار سال: سید کریم داوودی در نشست امضای تفاهم نامه کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان با سازمان تاکسیرانی برای آموزش رانندگان تاکسی‌های عمومی در مورد گردشگری اظهار کرد: حرف زدن در مورد گردشگری کفایت نمی‌کند و باید کار کنیم همه کلیات را می‌دانند امروز باید عمل کنیم، گفتن از کلیات دردی از گردشگری دوا نمی‌کند، براي ساخت هتل هما در اصفهان 500 میلیارد تومان سرمایه آورده شده بود اما دستور توقف ساخت این هتل را دادند در حالی که 500 میلیارد تومان آورد سرمایه گذار بود.

وی افزود: به استاندار و دادستان گزارش‌های اشتباه در خصوص این پروژه داده‌اند، نباید بگذاریم که این سرمایه از اصفهان برود، چرا این اتفاقات رخ می‌دهد را نمی‌دانیم، کاری کرده‌ایم که سرمایه گذاران رفته‌اند سمت مشهد، بايد بررسی کنیم که چرا این اتفاقات به وجود می‌آید.

تمدید ساخت هتل بدون عوارض در اصفهان

این عضو کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: چرا فرودگاه اصفهان این وضعیت را دارد؟ مگر برای توسعه فرودگاه اصفهان فاینانس در نظر گرفته نشد؟ سرمایه گذار آمد اما چیزی در فرودگاه به این سرمایه گذار ارائه نشد و او پولش را برداشت و در فرودگاه مشهد سرمایه گذاری کرد. این فرودگاه واقعا در شان اصفهان است؟ این فرودگاه برای اصفهان زشت نیست؟

داوودی با بیان اینکه در مدیریت شهری هر نوع مجوزی که معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای حمل و نقل بخواهد می‌دهیم و حتی گفته‌ایم در این مسیر تسهیلات هم داده شود، ادامه داد: در این شهر کدام هتل پنج ستاره احداث شده است؟ مجوز احداث 20 هتل داده‌ایم ولی سود وام برای سرمایه گذاران هتل ساز 18 درصد است، آیا سرمایه گذار با این سود می‌تواند هتل بسازد؟ ما باید در جهت رونق گردشگری اصفهان حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی در کمیسیون گردشگری و اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان سه سال ديگر عدم پرداخت عوارض ساخت هتل تمديد شده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 964-7390-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین