پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
فرماندار زرند با بیان اینکه مردم باید آمادگی کافی در مقابل با زلزله را داشته باشند، گفت: طبق صحبت هایی که با ستاد مدیریت بحران استان کرمان داشتیم مدارس و دانشگاه های شهرستان زرند یکشنبه 12 آذرماه طبق روال عادی خود دایر می باشند.

شعار سال: "حبیب الله خنجری” با بیان اینکه مردم باید آمادگی کافی در مقابل با زلزله را داشته باشند، اظهارداشت: طبق صحبت هایی که با ستاد مدیریت بحران استان کرمان داشتیم مدارس و دانشگاه های شهرستان زرندیکشنبه 12 آذرماه طبق روال عادی خود دایر می باشند.

وی افزود: مردم شهرستان زرند باید بدانند که در یک منطقه حادثه خیز زندگی می کنند و برای حفظ جان خود و خانواده خود باید نسبت به ساخت و سازهای خود حساسیت لازم را داشته باشند تا در مواقع خطر بتوانند خسارات احتمالی را کاهش دهند.

فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه طبق پیگیری هایی که از قبل انجام شده است در حال حاضر 2500 مورد تسهیلات بازسازی زلزله در شهرستان زرند قابل ارائه است، خاطرنشان ساخت: اگر این تعداد تسهیلات کامل شود 3000 مورد دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی با عنوان اینکهساکنان شهرهای شهرستان زرند می توانند نسبت به تکمیل پرونده تسهیلات بازسازی زلزله به ستاد بازسازی در بنیاد مسکن مراجعه و برای دریافت 30 میلیون تومان تسهیلات بازسازی زلزله بعلاوه شش میلیون تومان کمک بلاعوض اقدام کنند، ادامه داد: تسهیلات بازسازی برای روستاها 20 میلیون تومان بعلاوه پنج میلیون تومان کمک بلاعوض می باشد که این تسهیلات موقعیت مناسبی جهت ایجاد یک محیط امن و مقاوم برای زندگی و مقابله با زلزله برای مردم شهرستان زرند ایجاد کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت صدای زرند، تاریخ 12 آذر 96، کد مطلب: 64561: www.sedayezarand.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین