پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
قنبر كريم نژاد از روند صلاحیت داوطلبان مجلس در آذربایجان غربی گفت.

شعار سال: قنبر کریم نژاد رئیس و سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی لحظاتی پیش در گفتگو با جوان پرس از آخرین وضعیت صلاحیت کاندیداهای دهمین دوره مجلس در استان تا امروز ۱۷ بهمن گفت.

کریم نژاد تاکید کرد : بر اساس اعلام شورای نگهبان مرکزی و بعد از اعتراض از تعداد ۴۴۴ نفر داوطلبان محترم نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی ؛ تعداد۱۷۸ نفر تایید صلاحیت ، از میان عدم احراز و رد صلاحیت شده ها کلا ۲۴۳ نفر رد صلاحیت و تعداد ۲۳نفر ( ۵ درصد ) از ادامه نامزدی خود انصراف داده اند .

رئیس و سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد : داوطلبان محترم رد صلاحیت شده بر اساس اطلاعیه هیات نظارت مرکزینظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت داوطلبی آنها در مرحله قبلی مورد تایید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد شده است، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

کریم نژاد اضافه کرد : به استناد تبصره ۳ از بند ۲ ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌توانند ظرف مدت ۳ روز از تاریخ ۹۴/۱۱/۱۷ تا ۹۴/۱۱/۱۹ و در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسیج- بلوار هجرت میدان شهید مطهری ورزشگاه تختی و یا در استان آذربایجان غربی به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات واقع در ارومیه ؛ خیابان کاشانی کوچه روبروی بیمارستان مطهری مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه آمار فوق پس از رسیدگی و اعلام نتیجه بعدی و اعتراض نهایی تغییر پیدا خواهد کرد ؛ تاکید کرد : لذا آمار قطعی هر مرحله در مراحل قانونی به استحضار خواهد رسید .

رئیس و سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت : در پایان لازم به ذکر است افزایش درصد تایید شده ها این دوره نسبت به نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی بیش از ۲۰۰ درصد بوده و احتمال افزایش مجدد آن نیز وجود دارد .

* لازم به ذکر است بر اساس آمار هیات نظارت استان ؛ تا مورخه ۹۴/۱۰/۲۸ از تعداد ۴۴۴ نفر داوطلبان محترم نامزدی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی ؛ تعداد ۱۵۵ نفر (۳۵درصد) تایید صلاحیت ، ۱۵۹ نفر (۳۶درصد ) رد صلاحیت ، ۱۱۱ نفر (۲۵درصد ) عدم احراز صلاحیت شده و تعداد ۱۹ نفر (۴درصد ) از ادامه نامزدی خود انصراف داده بودند.

* گفتنی است ضمن پوزش از مخاطبین عزیز به اطلاع می رساند ؛ تعداد تایید صلاحیت شدگان استان در مجلس ۱۷۸ نفر می باشد که اشتباها ۱۸۱ نفر اعلام اشتباه بود و بر اساس اعلام هیات نظارت استان تا این لحظه ۱۷۸ نفر تایید و ۲۴۳ نفر در استان رد صلاحیت شده اند و بدینگونه تصحیح می گردد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از جوان پرس، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1394، کد مطلب: 84951:www. javanpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین