پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
رئیس اتاق بازرگانی مازندران بالا بودن سود گمرکی و کمبود ناوگان حمل و نقل را مهم ترین موانع صادرات کالاهای تولیدی این استان به خارج از کشور اعلام کرد.

شعارسال : عبدالله مهاجر چهارشنبه شب در نشست فعالان اقتصادی مازندران در ساری گفت : موانع صادراتی در این استان باعث شده تا با وجود زیرساخت گمرکی و تولید بالا محصولات کشاورزی این خطه توفیق زیادی برای صادرات نداشته باشد.

وی افزود : درحال حاضر سهم مازندران از صادرات کالاهای تولیدی سالانه ۴۰۰ میلیون دلار است که از چهار گمرک فعال در این منطقه صادر می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت : با رفع موانع صادراتی بخصوص زیرساخت های حمل و نقلی و حمایت مسئولان ، این استان قابلیت صادرات حدود دو میلیارد دلار کالا را در سال دارد.

مهاجر با اشاره این که ۵۰ درصد صادرات مازندران از گمرک آمل انجام می شود ، افزود : زیرساخت های گمرک این شهرستان به میزان صادرات از این گذرگاه نیست و باید این زیرساخت ها در گمرک آمل تامین شود.وی کمبود نیرو را مهم ترین مشکل گمرک آمل اعلام کرد.

** تسری نگاه حمایتی رئیس جمهوری از بخش خصوصی به زیر مجموعه دولت

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت : نگاه رئیس جمهوری کاهش تصدیگری دولتی و واگذاری فعالیت های اقتصادی به بخش خصوصی است و این نگاه باید به زیر مجموعه دولت بخصوص وزارتخانه های اقتصادی تسری پیدا کند.

در این نشست فعالان اقتصادی مازندران مشکلات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از مازند خبر ، تاریخ انتشار پنجشنبه 22 بهمن 1394 ، کد مطلب : 3041 : www.mazandkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین