پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
ازم است تمامی مراکز و پایگاه های اورژانس، امداد و نجات، راه و ترابری، نیروی انتظامی و سایر مراکز مهم و ضروری، نسبت به استقرار دیزل ژنراتور اضطراری آماده به کار و با ظرفیت مناسب و ذخیره سوخت کافی اقدام نمایند.

شعار سال: مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بروز قطعی ناشی از حوادث غیر مترقبه،اظهار داشت: با عنایت به هشدار وزیر نیرو و به منظور آمادگی برای مقابله با بحران های ناشی از نزولات جوی همچون برف سال 92، ضروری است دیزل ژنراتور اضطراری برای آمادگی بحران استقرار یابد.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر، لازم است تمامی مراکز و پایگاه های اورژانس، امداد و نجات، راه و ترابری، نیروی انتظامی و سایر مراکز مهم و ضروری، نسبت به استقرار دیزل ژنراتور اضطراری آماده به کار و با ظرفیت مناسب و ذخیره سوخت کافی اقدام نمایند.

مهندس سالار ادامه داد: این در حالی است که بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز، تمامی مراکز مهم و سطح بندی شده باید دارای دیزل ژنراتور اضطراری جهت تامین برق به منظور تداوم خدمات و پایداری در این مراکز باشند.

وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از دیزل ژنراتور اضطراری، امکان خدمات رسانی به مراکز حساس و حیاتی در مواقع بحرانی را آسان می کند

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری نوشهر نیوز، تاریخ انتشار: 16 آذر 1394، کد مطلب: - www.nowshahrnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین