پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
فرماندار محمودآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان از همه چیز انتقاد کردیحیی یوسف پور در این نطق از مدیران پروازی !! ، عدم تکمیل برخی پروژه ها ، عدم پاسخگویی برخی مدیران وعدم استقرار برخی ادارات در شهرستان انتقاد کرد

شعارسال: فرماندار محمودآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان از همه چیز انتقاد کردیحیی یوسف پور در این نطق از مدیران پروازی !! ، عدم تکمیل برخی پروژه ها ، عدم پاسخگویی برخی مدیران وعدم استقرار برخی ادارات در شهرستان انتقاد کرد.به بخشی از این انتقادات اشاراتی می کنیم :

فرماندار محمودآباد با اعلام اینکه مدیران پروازی نمی‌خواهیم خطاب به مدیران تأکید کرد باید زمینه‌های حضور خود در شهرستان را آماده کنید. با این حجم کار مدیری که در شهرستان نباشد نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به قانون برنامه پنج‌ساله خواستار تعامل بین دستگاهی اجرایی شد و تصریح کرد: ادارات بر اساس نص صریح قانون و قوانین برنامه پنج‌ساله نمی‌توانند مشکلات بین خود را به دستگاه قضایی بکشانند و محور حل مشکلات در درجه اول باید گفتمان باشد.

یوسف پور با انتقاد از عدم تکمیل برخی پروژه‌های شهری خواستار اتمام آنان تا پایان سال شد و افزود: برخی از پروژه‌های ما در شهر مانده و انتظار داریم در ماههای پایانی سال این پروژه‌ها ازجمله کنارگذرهای غربی و شرقی و پروژه‌های داخل شهر باقدرت تمام اجرایی شود.

فرماندار محمودآباد با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی مدیران اظهار داشت ماه‌هاست از ادارات برنامه خواستیم و مکاتبات اداری طبق استانداردهای جهانی حداکثر ۴۸ یا ۷۲ ساعت باید پاسخ داده شود اما این شاخص‌ها موردتوجه برخی‌ها قرار نمی‌گیرد.

یوسف پور با انتقاد از عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان بیان داشت: ۲۰ سال از شهرستان شدن می‌گذرد اما برخی ادارات مثل هلال‌احمر، شیلات و و. در اینجا مستقر نیستندو از خدمت این ادارات که در، شهرهای هم‌جوار هستند راضی نیستیم.

دریانیوز به این مسئول توصیه می کند بجای این همه انتقاد به مسایل اساسی شهرستان بپردازد و راه حل مطرح کند چرا که مسئول بالا دستی با علم به مشکلات فرماندار وی را در این سمت قرار داده تا گره ای از مشکلات باز کند نه اینکه ….

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری دریا، تاریخ انتشار خبر 18 دی 1394، www.daryanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین