پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
رئیس هیات کشتی شهرستان جویبار گفت: مدیران هر بار وعده داده‌اند که سالنی در خور و شایسته خواهند ساخت که این اتفاق هنوز رخ نداده، جویبار به سالنی حداقل ۵ هزار نفری برای کشتی احتیاج دارد.

شعارسال: سلمان قادری در مورد میزبانی جویبار از مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد در ۶ و ۷ آذر ماه اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش میزبانی‌مان قطعی شده بود و در همین راه بود که تفاهم‌نامه‌ای نیز دو هفته پیش با فدراسیون کشتی به امضا رسید که قرار شد ما شرایطی را در جویبار برای میزبانی این رقابت‌ها فراهم کنیم. جلسات زیادی هم با فدراسیون داشتیم و ما از همان ۶ ماه قبل که بحث میزبانی ایران از لیگ جهانی مطرح شد، ما خواستار میزبانی شدیم که رسول خادم هم اصرار داشت مسابقات در جویبار برگزار شود.

وی در مورد اینکه فدراسیون از آنها خواسته به یک سری از تعهداتش جامه عمل بپوشاند تا میزبانی‌شان قطعی شود، تاکید کرد:‌ این حرف‌ها بود اما میزبانی ما قطعی بود.

قادری در مورد هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها نیز یادآور شد: کل هزینه‌ مسابقات به عهده ما خواهد بود که هنوز دقیقا مشخص نیست این رقم چه اندازه است. به ما گفته‌اند ۱۰ ۱۲ تیم می‌آیند. از نظر تامین هزینه‌ها هیچ مشکلی نداریم. بخشی را استانداری کمک خواهند کرد و برای باقی هزینه‌ها هم اسپانسر می‌گیریم.

رئیس هیات کشتی جویبار در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سالن مهدی حاجی‌زاده گنجایش حضور تماشاگران پرتعداد جویباری برای تماشای این رقابت‌ها را ندارد، خاطرنشان کرد: ما سالن حاجی‌زاده را داریم که دو هزار نفری است. خانه کشتی هم کنار آن هست. همچنین با صداوسیمای استان مذاکره و هماهنگ کرده‌ایم که مسابقات از ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ و از ۱۶ تا ۱۹:۳۰ پخش زنده استانی شود تا مردم بتوانند کشتی‌ها را به صورت زنده ببینند.

وی با تاکید بر اینکه حق جویبار داشتن حداقل یک سالن پنج هزار نفری است، گفت: اگر سالن‌مان ۱۵ هزار نفری هم باشد، برای مسابقات مهم پر می‌شود. جویبار یک شهر کوچک است اما کشتی در آن طرفداران زیادی دارد. مسئولان زیادی تاکنون قول داده‌اند که سالن بزرگی در این شهر بسازند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و ما همچنان رقابت‌ها را در سالن دو هزار نفری برگزار می‌کنیم. البته استاندار در جشنواره‌ای که برای تجلیل از مدال‌آوران کشتی برگزار شد، قول داد که کلنگ سالن پنج هزار نفری را بزند. اینکه تاکنون جویبار صاحب سالن مناسب نشده، باید دلیلش را از مسئولان پرسید. حق جویبار که از سال ۲۰۰۲ به اینطرف هر سال کلی مدال در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف و المپیک کسب کرده، این نیست که با مشکل سالن مواجه باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار خبر 24 آبان 1393، کدمطلب: 171326 ، www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین