پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: داروخانه ۱۳ آبان شهرستان بیشتر داروها حتی سرم های معمولی را ندارد.وی گفت: برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) به مردم حق می دهیم از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و باید چالش های روبرو حل شده و پروانه بهره برداری آن به نام شبکه بهداشت و درمان صادر شود.

شعار سال: حمیدرضا مبشری بعدازظهر شنبه در بازدید مسئولان از بیمارستان امام سجاد رامسر اظهار داشت: داروخانه ۱۳ آبان بیمارستان امام سجاد بیشتر داروها حتی سرم معمولی را ندارد و باید سیستم خود را تجهیز کند که این چالش باید حل شود.

وی گفت: برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) به مردم حق می دهیم از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و باید چالش های روبرو حل شده و پروانه بهره برداری آن به نام شبکه بهداشت و درمان صادر شود.

وی افزود: این کلینیک مستقل بوده و درآمد و هزینه ها بر اساس تعرفه دولتی است و متخصصین در این کلینیک مشغول بکار هستند و پزشکان چون در مطب نیز کار می کنند وقت خود را در آنجا نیز صرف می کنند.

مبشری تصریح کرد: کلینیک تخصصی تشکیلات ندارد و تمامی نیروها بصورت اضافه کاری کار میکنند و نیروها بخاطر خستگی کار امکان دارد برخورد بدی با ارباب رجوع داشته باشند که امری طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پزشکان با ما ناخوشایند صحبت می کنند و برخورد بدی با ما دارد و نداشتن پزشکی که وقت ندارد بهتر از داشتن آن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: دانشگاه بین الملل برای ما فرصت نبوده و به عنوان یک چالش است زیرا پزشک به عنوان عضو هیئت علمی حقوق آنچنانی دریافت می کنند ولی سرویس دهی نمی کنند درحالی که دانشگاه بین الملل باید تحرک پذیری بیشتری داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 19 آبان 97، کدخبر: 4454328، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین