پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
دکترمحمودی پاتی یکی از چهره های دانشگاهی شورای شهر است که به مدت یک سال از سوی اعضای شورا مجددا به عنوان سخنگوی شورا برگزیده شده است.
شعار سال:محمودی پاتی از زمانی که به عنوان سخنگو انتخاب شده است تاکنون به سوال خبرنگاران پاسخ نداده و درهیچ نشست خبری نیز شرکت نداشته است .

هرازنو چند بار از آقای سخنگو پرسیده است که دلیل عدم درج مصوبات شورای شهر در وب سایت واطلاع رسانی به مردم و محدود کردن روابط عمومی شورا چیست که تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده است .

همچنین براساس شنیده های هراز نو هیات رییسه شورای شهر با طرح سید محمد پژومان برای عدم دعوت از خبرنگاران منتقد به عملکرد شورا موافقت کرده است .

هراز نو یکی از سایت هایی است که براساس این طرح آقای سخنگو نباید به ان پاسخ دهد و خبرنگار ما نیز نباید در جلسات شورای شهر حضوریابد.

براساس شنیده ها مهم ترین دلیل عدم پاسخگویی به هراز نو افشاگری این پایگاه خبری در خصوص مسافرت دوبی برخی از اعضا و همچنین افشا گری در خصوص قرار داد تبلیغات پل معلق آمل میباشد .

اسدالله تورنگ رییس دوست داشتنی شورای شهر هم در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران به وضع موجود خاطر نشان کرده است من در حال حاضر کاره ای نیستم وتصمیمات جای دیگری اتخاذ میشود .

عدم اطلاع مردم از تصمیمات اعضای شورا شهر دستاورد خوبی برای شورا نشینان نخواهد داشت، عملکرد دستگاه های نظارتی در چند سال اخیر نشان داد به هرشکل از حقوق مردم نخواهند گذشت اگر چه عقب افتادگی شهر ومنابع از دست رفته را نمیتوان جبران کرد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت هرازنو ، تاریخ انتشار 26 مهر 1394،کد مطلب - www.haraznews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین