پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۵۲۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
احمد حسین زادگان صبح یکشنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این دوران اظهار داشت: نسل جوان و جدید باید با ارزش ها و آرمان ها و تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند و در جنگی که دشمن سعی کرد با پشتیبانی ابرقدرتها ایران را شکست دهد، سرافراز خارج شدیم.

شعارسال: استاندار مازندران از دفاع مقدس به عنوان نسخه مظلومیت ایران اسلامی یاد کرد و خواستار انتقال ارزش ها و مفاهیم این دوران به نسل های مختلف شد.

احمد حسین زادگان صبح یکشنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این دوران اظهار داشت: نسل جوان و جدید باید با ارزش ها و آرمان ها و تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند و در جنگی که دشمن سعی کرد با پشتیبانی ابرقدرتها ایران را شکست دهد، سرافراز خارج شدیم.

وی افزود: تبلیغ و تبیین ارزش های دفاع مقدس نباید تنها به هفته دفاع مقدس خلاصه و بسنده شود و این مسئله باید در تمام طول سال بیان و تشریح شود زیرا انقلاب اسلامی بسیاری از قدرت های بزرگ را دچار چالش کرد و با پیروزی انقلاب و صدور ارزش ها، یک فرهنگ جدید در منطقه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا ایران را به عنوان ژاندارم منطقه از دست داد بنابراین به سمت کشورعراق و صدام رفتند و ان را برای حمله به ایران تشویق کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که هنوز در داخل کشور به ثبات نسبی نرسیده بودیم و در حوزه مرزها نیز مشکلاتی را مواجه بودیم و اوضاع سیاسی و اقتصادی مناسبی در اوایل انقلاب نداشتیم.

حسین زادگان با بیان اینکه یک جنگ نابرابر به ما تحمیل شده بود افزود: دفاع مقدس به نوعی نسخه و دوران مظلومیت ایران اسلامی است و در چنین شرایطی به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب و به رغم همه تحریم ها توانستیم از ارزش ها دفاع و مقاومت کنیم.

استاندار مازندارن تاکید کرد: عزت، شرف و استقلال کشور در سایه ایثارگری شهدا و رزمندگان است و اگر امروز در منطقه و جهان دارای اقتدار هستیم به برکت جانفشانی های این دوران است و امروز به عنوان کشور بزرگ و منطقه فعالیت داریم.

وی افزود: امروزه نیز دشمنان به اشکال مختلف در پی شکست نظام و مردم هستند زیرا ملت ایران نمی خواهد وابسته شرق و غرب باشند و با تحریم های مختلفی در قالب تهاجم فرهنگی مواجه هستند.

استاندار مازندران یادآور شد: امروز به برکت مدیریت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه های مختلف از جمله نظامی و دفاعی جزو کشورهای برتر هستیم.

وی با تاکید براینکه در دوره کنونی بیش از هر زمان به وحدت نیاز داریم تصریح کرد: ما دشمن مشترک داریم و باید در این برهه به رغم همه اختلاف سلیقه ها، وحدت داشته باشیم.

در این مراسم، توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در مازندران با رژه به نمایش گذاشته شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398 ، کدخبر:4725014 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین