پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۶۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای جلوگیری از وقوع سیلاب، امسال در غرب استان خبر داد.

شعار سال: عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به اختصاص ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای جلوگیری از وقوع سیل پارسال در غرب مازندران، گفت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیز امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، از صندوق توسعه ملی برای جلوگیری از وقوع سیل به غرب استان اختصاص یافت.

او با اشاره به اینکه رودخانه‌های مازندران بخصوص در غرب استان وحشی هستند و در در سیل پارسال خسارت‌های زیادی به کشاورزان و دامداران وارد آمد، افزود: برای جلوگیری از خسارت‌های سیل احتمالی، ۴ سد سرشاخه گیر در غرب استان در نظر گرفته شده که ۲ تا از این سد‌ها در حوزه تنکابن یک مورد آن در سرخرود و یک مورد دیگر نیز در نوشهر قرار دارد.

سنگاری گفت:برای پیشگیری از خسارت‌های سیل احتمالی امسال نیز ۲ عملیات مکانیکی و بیولوژیکی در غرب استان صورت گرفته است.

او گفت:عملیات مکانیکی انجام شده ایجاد سد‌های سرشاخه گیر و عملیات بیولوژیکی مانند کپه کاری و نبات کاری بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر افزود:جلساتی با استاندار مازندران صورت گرفته که برای کاهش خسارت‌های احتمالی سیل به مردم بودجه‌ای از طرف استانداری نیز به غرب استان اختصاص یابد تا در ۵ سال آینده هیچ مشکلی از بابت سیل غرب استان را تهدید نکند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار4 مهر 98، کد خبر: 7083330، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
عملیات مکانیکی انجام شده ایجاد سد‌های سرشاخه گیر و عملیات بیولوژیکی مانند کپه کاری و نبات کاری بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
مسئله سیلاب و زلزله در استان هایی که سال پیش درگیر بودن باید به صورت بسیار جدی تری مورد بررسی قرار بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین