پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
احمد حسین زادگان استاندار مازندران از وصل شدن آب شرب شرق بهشهر که براثر وقوع سیل روز گذشته خط انتقال آن تخریب شده بود خبر داد.

شعار سال: استاندار مازندران از وصل شدن آب شرب شرق بهشهر که براثر وقوع سیل روز گذشته خط انتقال آن تخریب شده بود خبر داد.

 احمد حسین زادگان در جلسه مددیریت بحران با اشاره به این که در سیل شرق استان سه واحد تخریب شده و ۳۰ واحد خسارت بالای ۵۰ درصد دیده اند، گفت: پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان سیل شرق استان سریعا آغاز شود.

حسین زادگان با بیان این که خط انتقال آب شرق بهشهر را سیل برده بود، افزود: با پیگیری و کار مداوم؛ ساعت ۲ بامداد امروز آب شرب شرق بهشهر وصل شد.

وی یادآور شد: از ۹ روستایی که در گلوگاه، بهسازی چشمه و خطوط انتقال آب آن ها را آب برده بود، آب ۷ روستا تا دیروز وصل شد و ۲ روستای دیگر طی امروز وصل می شود.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که امور مربوط به امداد و نجات نیز بخوبی انجام شده است و کماکان تداوم دارد، اظهار داشت: همه راه ها نیز در این مناطق باز شده است ولی پاکسازی حرایم راه ها و آبراهها با اولویت و جدیت دنبال شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:13مرداد1398،کد خبر:4763538،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین