پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
بهره‌برداری از اولین نیروگاه برق آبی با روش سرمایه‌گذاری B.O.O، توسط بخش خصوصی آغاز شد.

شعار سال:بهره‌برداری از اولین نیروگاه برق آبی با روش سرمایه‌گذاری B.O.O، توسط بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش وزارت نیرو، در آئین بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق‌آبی مسیر خط انتقال آب شرب ساری و زیست محیطی سد شهیدرجایی محمد حاج رسولیها، مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به اهمیت نیروگاه های برق‌آبی و نیز ظرفیت های این نیروگاه ها در استان مازندران، اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به شروع خوب شرکت آب منطقه ای مازندران در احداث این نیروگاه ها و ضرورت بهره گیری از تجربه و توان بخش خصوصی برای پیشبرد این هدف، گفت: تلاش کردیم مشکلات قانونی پیش رو سرمایه گذاران در این بخش را برطرف و فرآیند آن را تسهیل نماییم؛ به گونه ای که هرماه به جای بحث تخصیص، یک مجوز گذر یه حجمی آب صادر می کنیم.

حاج رسولیها افزود: در بین نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیروگاه‌های برق‌آبی باتوجه به نرخ تضمینی تعیین شده از توجیه بسیار بالایی برخوردار هستند لذا از همه سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در این کار مهم مشارکت کنند.

وی، یکی از بحث‌های مهم استان مازندران را بحث احداث سدها دانست و گفت: باید تلاش کنیم مطالعات طرح‌های سدسازی تکمیل و اجرای آنها شروع شود و طرح‌های نیمه تمام نیز تکمیل شود.

حاج رسولیها با اشاره به عقب ماندگی استان در بحث توسعه منابع آب، احداث سد زارم‌رود را برای بخش مرکزی و شرق استان ضروری برشمرد و گفت: برای ادامه مدول دوم تصفیه‌خانه نیازمندیم سد زارم رود هرچه سریعتر اجرایی گردد.

این مدیر بخش آب کشور، موضوع مهندسی رودخانه را یکی از دغدغه‌های آب کشور دانست و تصریح کرد: باتوجه به رخداد سیل؛ امروز فهم مشترکی برای اقدامات مهندسی رودخانه ایجاد شده و باید ضمن تامین اعتبار مورد نیاز مسائل رودخانه را نیز حل و فصل کنیم.وی در پایان باتوجه به نگرانی مردم و نمایندگان استان مازندران در بحث انتقال آب تاکید کرد: وزارت نیرو بر انجام کار کارشناسی تاکید دارد و اطمینان می‌دهد تا زمانی که مطالعات طرح تکمیل نشود و مباحث کارشناسی آن روشن نگردد قطعا هیچ اقدام عملی را شروع نخواهد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا،تاریخ انتشار:17آبان1398،کدخبر:49447777،www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
باید با مدیریتی کارآمد پیش رفت و این پروژه رو به ثمر رسوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین