پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف استان مازندران اعلام شد.

شعار سال:  در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، منصور علی زارعی با 66 هزار و 225 رأی و علی بابایی کارنامی با 41 هزار و 983 رأی منتخبان مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم شدند.

"علی کریمی‌فیروزجایی و مهدی سعادتی" ‌نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم شدند

علی کریمی‌فیروزجایی و مهدی سعادتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانستند با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه بابل به مجلس راه یابند.

علی کریمی فیروزجایی با کسب 54 هزار رای و مهدی سعادتی با کسب 53 هزار رای به مجلس شورای اسالامی راه یافتند.

"ولی‌الله فرزانه" نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم شد

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد، 96959 نفر پای صندوق‌های رای رفتند و  از مجموع 96 هزار و 959 آرای مأخوذه، ولی‌الله فرزانه با کسب 35 هزار و 347 رأی حائز اکثریت آرا شد.

"کیوان مرادیان و کمال علی‌پور" نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس یازدهم شد

در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ، کیوان مرادیان با 61 هزار و 850 رأی و کمال علی‌پور با 57 هزار و 476 رأی به عنوان منتخب مردم در مجلس راه یافتند.

"غلامرضا شریعتی اندراتی" به‌عنوان نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه انتخاب شد

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه غلامرضا شریعتی اندراتی با 57 هزار و 945 رأی به‌عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه یافت.

"شمس‌الدین حسینی" به‌عنوان نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس یازدهم شد

سید امیرحسینی جو ، اظهار داشت: سید شمس الدین حسینی با کسب 44 هزار و 973 رأی به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد به مجلس شورای اسلامی راه یافته است.

"رضا حاجی‌پور" به‌عنوان نماینده مردم آمل انتخاب شد

رضا حاجی پور با کسب بیشترین آرای جمع آوری شده در سطح این شهرستان به عنوان نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس یازدهم انتخاب شد.

 از مجموع 111 هزار و 119 رأی مأخوذه،  رضا حاجی پور با کسب 57 هزار و 951 رأی توانست بیشترین آرا شهروندان آملی را به خود اختصاص دهد.

"علی‌اصغر باقرزاده" به‌عنوان نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار انتخاب شد

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار جمع آرای ماخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه 64029  رای بوده است که در نهایت علی اصغر باقرزاده به عنوان منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار به بهارستان راه یافت.

"محمدعلی محسنی بندپی" ‌نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم شد

میزان آرای ماخوذه این حوزه انتخابیه در سه شهرستان نوشهر، کلاردشت و چالوس 88 هزار و 549 رای بوده که در نهایت محمدعلی محسنی بندپی فرزند ابوالفتح با 24 هزار و 92 رای منتخب مردم نوشهر، کلاردشت و چالوس در بهارستان یازدهم شد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4اسفند1398 ، کدخبر: 2209181: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین