پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
عزیزاله شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: تاکنون حدود ۲۰۰ هزار تن مرکبات از مازندران به ۱۲ کشور صادر شد.
شعارسال: عزیزاله شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه بازدید از صادرات مرکبات به کشور افغانستان گفت: تاکنون حدود ۲۰۰ هزار تن مرکبات از مازندران به ۱۲ کشور صادر شد.  مرکبات استان مازندران به کشور‌های حاشیه دریای خزر، کشور‌های حوزه خلیج فارس، هندوستان و روسیه صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مازندران از ظرفیت و توانمندی بالایی در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به‌ویژه مرکبات برخوردار است، گفت: تولیدکنندگان این خطه آشنایی لازم را در تولید محصولات صادرات محور دارند و به همین منظور اقدام به تولید مرکبات باکیفیت می‌کنند.

شهیدی‌فر اضافه کرد: مرکبات سال گذشته را توانستیم در انبار‌های فنی ذخیره سازی کنیم تا اکنون بتوانیم اقدام به صادرات محصول کنیم و نشان دهنده این است ضایعات محصولات کشاورزی کاهش پیدا کرده است و توان نگهداری محصولات کشاورزی از جمله مرکبات تا ۹ ماه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: باغداران دغدغه و نگرانی در مدیریت باغ را داشته باشند و از لحاظ تغذیه‌ای و مدیریت علف هرز در باغات خود توجه جدی داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: به طور حتم صادرات محصولات کشاورزی در سال ۹۹ بیش از سال گذشته است.

شهیدی‌فر از کشاورزان و باغداران خواست در زمینه کنترل و مبارزه با مگس میوه هوشیاری کافی را در باغات خود داشته باشند تا همانند سال قبل مدیریت خوبی برای این آفت صورت گیرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1399، کد خبر: 13990318000437، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین