پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
هفته ی اول شهریور هر سال به یادمان شهادت محمد علی رجائی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر ، که در دفتر نخست وزیر به دست ناپاک دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند ، مراسمی برگزار می گردد که در آن ضمن گرامیداشت یاد شهدا ، اقدامات انجام شده ی دولت مردان ، در آن بازگو می شود.

شعار سال: علیرغم زحمات و پی گیری های برخی مدیران و مسوولین ؛ وضع نفس گیر زباله در جنگل ، نا تمام ماندن تصفیه خانه ی آب رامسر ، تعطیلی پروژه ی کنارگذر ساحلی ، وضعیت نا مشخص باغ سی هکتاری ، عدم احداث مجتمع فرهنگی رامسر و ده ها پروژه ی ریز و درشت دیگر در رامسر ؛ سال هاست بی نتیجه مانده است . علاوه بر آن ها برخی کارهای روبنائی نیز دچار چالش جدی هستند و فقدان تغییر ملموس در ظاهر شهرستان رامسر در چهار دهه ی اخیر و یا به زعم برخی ، پسرفت های وسیع در برخی بخش ها ، شیرینی و حلاوت کارهای انجام شده را کم می کند.



شاید فقدان وجود یک طرح جامع مشخص و مدون و به تعبیر امروزی ها " سند چشم انداز " ، از هم گسیختگی و نامرتبی روند رشد و توسعه ی شهرستان رامسر را رقم زده است. به پیوست این فقد ، حضور برخی مدیران ناکارآمد و بی انگیزه که هدفشان حفظ میز ریاست و درآمد و پرستیژ ناشی از آن است ، در عدم توسعه یافتگی رامسر بی تاثیر نیست.



اشاره ی مستقیم به نشان های نا کارآمد ناشی از مدیریت امکان پذیر هست اما دانستن " العاقل یکفی بالاشاره " و " ضمیر مرجع خود را می یابد " ، نیاز به بازگشائی بیشتر مطلب را حذف می کند.



پس از سال ها انتزاع از تنکابن و تشکیل شهرستان رامسر ؛ فقدان اداره برای برخی از نیازهای شهرستان رامسر ، پائین بودن سطح و درجه ی اداری برخی از سازمان ها ، بودن اداره و فقدان ساختمان اداری برای برخی دیگر از ادارات ، حضور چند ساله ی " سرپرست " برای برخی ادارات و نهادها و سرانجام عدم تشویق و تنبیه مناسب برای مدیران کاربلد و ناکارآمد، عواملی است که باید مدیر کلان شهرستان اقدام و عمل بایسته ای برای آن در نظر گیرد.



زدودن نگاه های سنتی ، دوری از رشد و توسعه به بهانه ی حذف تجمل گرائی ، گسترش دامنه ی مشاوران و پذیرش نظرات ارزشمند توسعه محور ، تاثیر ناپذیری از اربابان قدرت و ثروت از دیگر مولفه های مغفول در شهرستان رامسر است.



امید است در هفته ی دولت آتی از اشکالات مطروحه ، اثری نباشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبلاگ ساحل دریا، تاریخ انتشار 15 شهریور 95 ، کد مطلب:: www.mehal51.blogsky.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
کاش الان هم مدیران و مسئولانی مانند شهید رجایی ها و شهید باهنر ها داشتیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
فقط یادمان میگیرین براشون از شون الگو نمیگیرین تو مسیولیت هاتو.ن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین