پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران با تخصیص اعتبارات از محل اسناد خزانه اسلامی در سال جاری خبر داد.
شعارسال: طرح آبرسانی شهرهای مرکزی مازندران با تخصیص اعتبارات از محل اسناد خزانه اسلامی اجرا می‌شود

حسین نیازآذری اظهار داشت: 350 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی برای ادامه اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران اختصاص یافت.

وی افزود: در راستای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه پس از دیدار با وزیر نیرو دومین جلسه را در دو هفته اخیر با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای تسریع در اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف (بابل، امیرکلا، هادی شهر، بابلسر و فریدون‌کنار) تشکیل دادیم.

دبیر اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تکمیل طرح آبرسانی شهرهای گروه الف را مهم‌ترین طرح عمرانی منطقه مرکزی مازندران دانست و گفت: با اتمام آن آب شرب بهداشتی و با کیفیت برای 600 هزار نفر تامین می‌شود.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی پیگیری و مذاکره برای تسریع اجرای شبکه فاضلاب شهر بابل را دومین موضوع ملاقات خود با جانباز معاون وزیر نیرو اعلام کرد و گفت: تصمیماتی برای تکمیل این طرح زیربنایی که نقش اساسی در بهداشت و محیط زیست شهرستان بابل دارد گرفته شد.

نیاز آذری تاکید کرد: طرح اقدامات وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها محور دیگر مذاکرات بنده با معاون وزیر نیرو بود که مقرر شد حداکثر تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بابل از آب شرب بهداشتی برخوردار شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مازنیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مرداد 1395، کد خبر: 2714، www.maznews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
کی اجرا میشه؟ فقط میگین اجرا میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین