پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی در استان، گفت: ۷۰۰ بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال به دانش آموزان مستعد در مازندران اهدا می‌شود.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ستار  علیزاده  ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره اجرای امینانه نیات موقوفات در استان ، گفت: اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش در راستای نیت واقف در وقف نامه یکی از وظایف مهم و اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است که در مازندران عمل می شود.

وی با بیان اینکه استان مازندران در طول سال و در مناسبت های مختلف دارای طرح ها و برنامه های مناسبتی مختلف است، اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی یکی از طرح های سازمان اوقاف به شمار می رود که در روزهای نزدیکی به آغاز مدارس اجرایی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی ویژه دانش آموزان مستعد و نیازمند است، عنوان کرد: طرح مهر تحصیلی در راستای اجرای نیت واقف و با هدف اهدا بسته های کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در استان مازندران اجرا می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه امداد کریمانه و محترمانه در این طرح تاکید ویژه ای شده است، ادامه داد: در طرح مهر تحصیلی و در تمامی طرح ها باید حرمت افراد حفظ شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اهدا 700 بسته کمک تحصیلی به دانش آموزان مستعد مازندرانی خبر داد و گفت: ارزش مجموع کل بسته های آموزشی بیش از 310 میلیون ریال است.

این مسئول با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی از محل عواید موقوفات مشهدی حسن‌بیک اولیایی از لاریجان، میرزا کاظم از آمل، محمد اسماعیل رحمانی از بابل و میرزا مهدی‌خان اشرفی از بهشهر در مازندران اجرا می شود، بیان داشت: بیشترین عواید موقوفات طرح مهر تحصیلی در شهرستان بهشهر است که به صورت استانی اجرا می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی وارش نیوز، تاریخ انتشار: 25شهریور1395، کدخبر: 37429: www.vareshnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین