پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
در آمار و ارقام یک‌هزار و 500 روستای استان داری اینترنت شدند ولی این خدمات شامل چه روستاهایی می‌شود؛ تاکنون مشخص نشده است.

شعارسال: در آمار و ارقام یک‌هزار و 500 روستای استان داری اینترنت شدند ولی این خدمات شامل چه روستاهایی می‌شود؛ تاکنون مشخص نشده است.

در هفته دولت پس از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران و افتتاح طرح‌های مربوط به مخابرات و فناوری اطلاعات، خبر پوشش اینترنتی بسیاری از روستاهای استان مازندران بارها و بارها از زبان مسؤولان و حتی خود وزیر مطرح شد.

خبری که به اذعان مسؤولان و متولیان تحول اساسی در حوزه بهره‌مندی از اینترنت در استان ایجاد می‌کند؛ وزیر ارتباطات پس از چند روز اقامت در استان تعدادی از پروژه‌ها را افتتاح کرد اما هنوز افرادی که باید از این پروژه‌ها استفاده کنند، مشخص نشدند و روستائیانی که قرار است پس از افتتاح طرح از مزایای فناوری اطلاعات بهره‌مند باشند خودشان اطلاعاتی در اختیار ندارند.

در آمار و ارقام یک‌هزار و 500 روستای استان داری اینترنت شدند ولی این خدمات شامل چه روستاهایی می‌شود؛ تاکنون مشخص نشده است.

در این باره مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اظهار کرد: اطلاعات روستاهایی که در سفر وزیر مجهز به اینترنت شدند را در اختیار فرمانداران استان قرار دادیم.

یدالله طهماسبی با بیان اینکه فرمانداران در فراخوانی به دهیاران اعلام می‌کنند که نسبت به خرید مودم اقدام کنند، گفت: مودم‌ها به‌صورت اقساطی در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تیترامروز، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 شهریور 1395، کد خبر: ۳۱۹۳۸، www.titreemroz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین