پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
رئیس ستاد دهه غدیر کشور گفت: وقتی مسئولان نمی‏‌توانند در کار خویش موفق باشند و زمینه بیکاری و رفع مشکلات را فراهم کنند، استعفا دهند.
شعارسال: حجت‌الاسلام محمود نظری امروز به مناسبت برگزاری هفتمین اجلاسیه دکترین غدیر در کشور در 10 مهرماه در جمع خبرنگاران مازندران حضور یافت.

وی پس از تشریح برنامه‌های دهه غدیر در سال جاری و نیز برگزاری اجلاسیه غدیر در تهران در 10 مهرماه با حضور میهمانان داخلی و خارجی و دریافت 400 مقاله داخلی و خارجی به برخی از مسائل استان مازندران و نیز وعده‌های مسئولان اجرایی کشور به مردم نیز اشاره کرد.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور درباره وعده دولت به مردم اظهار کرد: حجت‌الاسلام روحانی زمانی که رئیس جمهور شد میتوانست در کشور بهتر و موفقتر عمل کند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور موظف است در مدت زمانی که در پیش دارد کم و کاستی‌های را که در کشور وجود دارد را جبران کند.

نظری با اعلام اینکه در حال حاضر غبار فقر و بیکاری در کشور وجود دارد، افزود: رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر نسبت به کاهش این مشکلات در کشور اقدام کند.

وی با اعلام اینکه مازندران نیز مشکلات خاص خودش را دارد، افزود: مازندران به حق خویش با توجه به استقبالی که از رئیس جمهور در زمان استقبال کردند نرسید.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با اعلام اینکه مسئولان استان مازندران باید زمینه رفع مشکلات اقتصادی را در استان فراهم کنند، بیان کرد: متولیان استانی در ارتباط با ایجاد اشتغال و بیکاری و رفع هم و غم مردم وظیفه دارند.

وی تصریح کرد: استاندار و فرمانداران استان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، کارخانه‌های مازندران باید آباد شود، چرا کارخانه بزرگ نساجی باید تبدیل به یک مغاز بوتیک شود و چیت سازی مازندران یک واحد تولیدی از کار افتاده باشد.

نظری با اعلام اینکه چرا مسئولان استانی در این زمینه تلاش مناسبی انجام نمی‏‌دهند، گفت: مشکلات مازندران اگر در استان حل نشد، از طریق وزیرا و حتی رئیس جمهور در دستور کار قرار گیرد، اگر مسئولان استانی نمیتوانند مشکلات مردم را حل کنند استعفا دهند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار مازندران انسان خوبی است، بنده از زمانی که ایشان در حوزه جهاد سازندگی مشغول کار بودند می‏‌شناسم ولی لازم است هر فردی در عرصه مدیریتی قرار می‏‌گیرد باید در آن عرصه باید تلاش کند.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور در پایان گفت: بنده این موارد را از سر دلسوزی و خیرخواهی اعلام می‏‌کنم به این دلیل که مازندران ظرفیت بسیاری مناسبی در تولید دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه جامع اطلاع رسانی بلاغ، تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1395، کد خبر: 223970، www.bloghnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین