پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
رئیس شورای اسلامی شهر نکا با اشاره به جلسه اعضای شورای شهر با مدیران کارخانه سیمان مازندران، گفت: طلب حدود سه میلیارد تومانی شهرداری نکا از این مجموعه بزرگ تولیدی، با انجام توافقی، طی روز‌های آینده به صورت کامل تسویه خواهد شد.
شعار سال: علی داد رئیس شورای اسلامی شهر نکا با اشاره به جلسه مدیران کارخانه سیمان مازندران با مدیران شورای شهر و شهرداری نکا، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بدهی مانده از سال‌های قبل این تولیدی بزرگ کشور به شهرداری نکا ظرف ۴۵ روز آینده پرداخت گردد.

علی داد افزود: این مبلغ بابت ساخت بنا‌های ساخته شده در مجموعه کارخانه سیمان در سال‌های قبل بوده که از حدود ۳۰ سال قبل تا کنون تعیین تکلیف نشده بود که امروز با تنظیم صورتجلسه‌ای قرار شد تا دو میلیارد تومان این مبلغ به صورت نقد و ۸۵۰ میلیون تومان دیگر آن به صورت حواله سیمان پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا با بیان اهمیت دریافت این میزان سیمان، خاطرنشان کرد: سیمان دریافتی برای بکارگیری در مجتمع تولیدی شهید گرائیلی شهرداری نکا به کار گرفته خواهد شد و جان تازه‌ای برای این واحد تولیدی مدیریت شهری نکا خواهد بود.

این مسوول اضافه کرد: در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای فراهم شدن شرایط این هماهنگی و همکاری صورت پذیرفته بود که متأسفانه به نتیجه نرسید، اما امروز با رفع موانع و حل شدن موضوع، مبلغ قابل توجهی در این شرایط اقتصادی به بدنه مدیریت شهری نکا برای انجام پروژه‌های بر زمین مانده و رونق فضای شهری تزریق خواهد شد.

علی داد در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای هرچه فعال‌تر کردن مجاری ورودی مالی و راه‌اندازی برنامه‌های بر زمین مانده در این سال‌ها به کار خواهیم گرفت و تا آخرین روز مانده از عمر خدمت‌گذاری به انجام وظیفه خواهیم پرداخت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۱۰۷، www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین