پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
معادن زغال سنگ استان مازندران در حالی در وضعیت راکد و غیر فعال قرار گرفته اند که این استان در حال حاضر دارای بیش از ۲۵۷ واحد معدنی است.
شعار سال: حسینقلی قوانلو بعدازظهر پنجشنبه در شورای معاونان صمت استان در سالن جلسات صمت با تاکید برای فعال کردن معادن راکد و غیرعامل در استان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۵۷ واحد معدنی در استان دارای مجوز است که از این تعداد ۵۰ واحد مربوط به معادن زغال سنگ است.

وی با اظهار اینکه نیمی از معادن زغال سنگ استان به تعداد ۲۶ واحد غیرفعال هستند، افزود: در حال حاضر حدود چهار هزار نفر در بخش معدن مشغول به فعالیت هستند و بیشتر این افراد در حوزه معادن شن ماسه و زغال سنگ اشتغال دارند.

قوانلو با تاکید بر احیای واحد‌های معدنی غیرفعال در استان خواستار تعیین تکلیف وضعیت معادن غیرفعال زغال سنگ شد و گفت: احیای معادن در رونق اشتغال و توسعه صنایع وابسته تاثیر به سزایی دارد.

وی بیشترین شمار معادن را در حوزه‌های شن و ماسه، سنگ لاشه و زغال سنگ دانست.

همچنین حسین اصغرزاده معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت مازندران نیز با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در بازار و واحد‌های خبازی گفت: جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه به قاطعیت انجام می‌شود و در این راستا یک نانوایی متخلف شناسایی و ۹۰ میلیون تومان جریمه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می ممتالز، تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۸۵۰
me-metals.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
استان هایی که طبیعت زیاد و خوبی دارن باید از همون طبیعتشون برای اقتصادشون استفاده کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین