پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
مهدی رازجویان گفت: آزادسازی مکان‌هایی که در استان با آن‌ها مشکل داریم نیازمند همکاری است، تا با تعامل دو سویه این مهم عملیاتی شود و مردم بتوانند از این بخش استفاده کنند.
شعار سال: مهدی رازجویان در جلسه آزادسازی سواحل و اراضی تحت تصرف دستگاه‌های نظامی و انتظامی استان که با حضور معاونین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور و فرماندهان نواحی سپاه استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به موافقت رئیس جمهور و با پیشنهاد وزیر کشور برای اجرای کامل ماده ٦٣ قانون برنامه چهارم و قانون اراضی مستحدث و ساحلی سال ٥٤ تمامی اراضی ساحلی استان باید آزاد شود.

وی خاطرنشان کرد: طول ساحل مازندران بیش از ٤٧٣ کیلومتر بوده که از این میزان ٨٧ درصد آن آزاد سازی و ۱۳ درصد آزاد سازی نشده و از این میزان تقریباً دو درصد مربوط به دستگاه‌های نظامی و انتظامی بوده است.

معاون استاندار مازندران، اظهار کرد: با اعزام کارشناس و مسئولان هر یک از این مکان‌هایی که مد نظر است، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا بتوانند نقشه برداری‌ها را انجام دهند و میزان تراز مربوط به منابع طبیعی و حریم ۶۰ متری را مشخص کنند.

رازجویان یادآور شد: جلسه امروز متعاقب جلسات قبلی در وزارت کشور و دستور رئیس جمهور برای آزادسازی و دسترسی اراضی ساحلی در استان‌های شمالی برای حضور مردم در سواحل این استان‌ها و استفاده از مواهب خدادادی صورت گرفته است.

وی گفت: آزادسازی سواحل در اختیار دستگاه‌های دولتی قریب به اتفاق صورت گرفت به غیر از نیرو‌های نظامی و نیرو‌های مسلح که خوشبختانه با رایزنی‌ها مواردی که در استان بود احصاء و اعلام شد و فقط چند مورد که مجوز آن باید از تهران صادر می‌شد همچنان در حال پیگیری است.

رازجویان، خاطرنشان کرد: آزادسازی مکان‌هایی که در استان با آن‌ها مشکل داریم نیازمند همکاری است، تا با تعامل دو سویه این مهم عملیاتی شود و مردم بتوانند از این بخش استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۱۱۶۸۰، ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین