پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
محمود واعظی وزیر ارتباط با دعوت از 16 شرکت فعال در حوزه آی‌تی قول داد تا یک سال آینده 4 هزار شغل در مازندران ایجاد کند.
شعارسال: با انتخاب واعظی به عنوان وزیر معین مازندران بالطبع رفت و آمد این وزیر به استان مازندران نیز زیاد می‌شود.

در حدود یک ماه گذشته تاکنون پنج روز در استان حضور یافت، در حضور ماه پیش خود بحث افتتاح پروژه‌های آی‌تی را در دستور کار خود قرار داد که افتتاح این پروژه‌ها حرف و حدیث‌های را دربر داشت و حتی به نمازجمعه مرکز استان مازندران نیز کشیده شد و انتقاد نماینده ولی فقیه در استان را درپی داشت.

این بار وزیر ارتباطات 16 شرکت فعال در حوزه آیتی را برای ایجاد کسب و کار اینترنتی در استان فراخواند، 16 شرکتی که قرار است طی یک سال 2 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کرده و 4 هزار نفر را مشغول کار کنند.

حضور این شرکت‌ها به اذعان مسئولان ارتباط و فناوری اطلاعات زمینه رونق کسب و کار در استان را فراهم می‌کند.

اینکه این کسب و کار در حوزه فعالیت‌های استانی هست یا خیر موضوعی است که باید بعدا در ارتباط با آن صحبت به میان آورد.

مسئولان استانی و این 16 شرکت اقدام به انعقاد قرارداد برای توسعه فعالیت‌های حوزه آی‌تی اقدام کردند که این موضوع با انتقاد برخی از فعالان حوزه آی‌تی و نیز تعدادی از نمایندگان هم تا حدودی مواجه شد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به منتقدان اظهار کرد: این شرکت‌ها بدون دریافت اعتبار ملی و بانکی با دعوت این وزراتخانه برای رونق کسب و کار وارد استان مازندران شدند.

محمودواعظی خطاب به برخی نمایندگان که بابت حضور این شرکت‌ها در استان تضمین‌نامه درخواست کردند، گفت: وزارت ارتباطات تسهیلات و امکاناتی در اختیار این شرکت‌ها قرار نداد، این شرکت‌ها نه از سر بیکاری بلکه به درخواست برای توسعه اشتغال وارد استان شدند، باید از این واحدهای تولیدی حمایت کرد.

وی در پایان خطاب به واحدهای فعال حوزه آی‌تی که از تهران به مازندران آمدند، بیان کرد: شرکت‌ها نگران این بحث‌ها و انتقادات نباشند، ما خودمان با نماینده‌ها و فعالان آی‌تی مشکلات را حل و فصل می‏‌کنیم، شرکت‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های از پیش تعین شده اقدام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: یکشنبه 11 مهر 1395، کدخبر: 911637، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
قول اینا که قول نیس حالا یه حرفی زدن دیگه شما به دل نگیرین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین