پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۴۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار مازندران، موسی خلیلی بعنوان شهردار جدید نکا و مهدی اختیاری بعنوان شهردار جدید محمودآباد منصوب و معارفه شدند. ‎

  شعار سال:  بر اساس پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان صبح امروز با صدور احکام جداگانه شهردار جدید نکا و محمود آباد را منصوب کرد که توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران معارفه شدند.
 
معاون استاندار مازندران در مراسم معارفه شهرداران نکا و محمودآباد با اشاره به اهمیت درآمد‌های پایدار برای شهرداری ها، از تلاش‌های این مجموعه در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: شهرداران زیباسازی فضا و مبلمان و معابر شهری، توسعه فضای سبز و مدیریت پسماند را به صورت جدی دنبال کنند.
 
مهدی رازجویان جدیت در اجرای طرح میراث ماندگار را در تقویت فضای سبز استان بسیار مهم خواند و گفت: در تداوم مقابله با کرونا، شهراداری‌ها همچنان دارای نقش موثر هستند.
 
محمودآباد یکی از شهرستان‌های ساحلی و پرتردد استان مازندران است که بیش از صد هزار نفر جمعیت دارد که به واسطه رونق صنعت توریسم سالانه میزبان چندین میلیون گردشگر است.
 
شهرستان نکا نیز در شرق مازندران واقع شده که حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و از شهر‌های توریستی و صنعتی استان محسوب می‌شود.

 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  عبارت، تاریخ انتشار: 14 دی 1399  ، کدخبر:57571 ، www.ebaarat.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
اميدوارم اين عزيزان جا پاي قبلي ها نذارن و به مردم خودشون خدمت خالصانه كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
بازم خداروشكر كه به زودي در زمينه شهرداري ها دارن اقدام ميكنن كار مردم روي زمين نمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
مردم به حدي از جنون رسيدن كه ميخوان احساس كنن شهرداري وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین