پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۴۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت پالایش تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان در دولت تدبیر و امید افزوده شد.
شعار سال: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۴۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت پالایش تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان در دولت تدبیر و امید افزوده شد.

سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب در راستای پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی آب و خاک انجام گردیده که در این مدت ۴۱۰۰ مترمکعب به ظرفیت پالایش تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، حرکت در جهت توسعه پایدار بوده و مسائل زیست محیطی در ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای اهمیت زیادی است.

موسوی با بیان اینکه قبل از سال ۹۲ ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۶۰۰۰ مترمکعب پالایش در شبانه روز بوده است خاطرنشان کرد: تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی بشل سوادکوه با ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب، جویبار ۷۰۰ مترمکعب، شهدای محمودآباد ۷۵۰ مترمکعب و ناحیه صنعتی نارنج داربن تنکابن ۱۵۰ مترمکعب و احداث مدول دوم تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی بهشهر با ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب، چمستان نور ۲۵۰ مترمکعب و بابلکنار ۵۰۰ مترمکعب احداث و به بهره برداری رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت ۴ تصفیه خانه فاضلاب و ۳ مدول دوم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و ملی هزینه شده است افزود: با افزایش ۴۱۰۰ مترمکعب تصفیه فاضلاب، ظرفیت پالایش تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۱۰۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز رسیده است.

موسوی بیان داشت: سیاست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تمرکز برای افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب، احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب در راستای صیانت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: بهره مندی از زیرساخت‌های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی را می‌توان مهمترین مزیت استقرار صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1399، کدخبر: 1031468، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
مازندران هم واقعا ر اين زمينه مشكلات زيادي داشته اميد داريم مشكلات حل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین