پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بررسی لایحه منطقه آزاد مازندران در کمیسیون تخصصی نهایی شده و در انتظار طرح در صحن علنی قوه مقننه است.

شعار سال:محمدباقر قالیباف صبح امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریورماه) در جریان نظارت میدانی از بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد شهرستان بهشهر، در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت لایحه منطقه آزاد مازندران گفت: در رابطه با بخش منطقه آزاد این استان قبلا مجلس تصمیم گرفته بود و مصوبه آن به شورای نگهبان ارسال شد؛ این شورا ایراداتی را نسبت به لایحه گرفت و آن را مجدداً به مجلس بازگرداند که در کمیسیون تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع منطقه آزاد مازندران و خراسان در یک لایحه گنجانده شده که در کمیسیون تخصصی بررسی و نهایی شده است، لذا منتظریم این مهم به صحن مجلس بیاید و امیدواریم نمایندگان تصمیم مورد انتظار مردم دو استان را بگیرند تا نهایتاً لایحه به شورای نگهبان ارسال شود.


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیار میرزا ، تاریخ انتشار:  25شهریور1400، کدخبر:645692 ،www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین