پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس از تسریع در اجرای پروژه پتروشیمی امیرآباد مازندران خبر داد و گفت: موانع مجوزهای زیست محیطی با همراهی دستگاه های مربوطه حل خواهد شد.
شعار سال: غلام رضا شریعتی اندراتی در گفتگو با خبرنگار رسانه در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن ماه) اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شوری اسلامی گفت: تسریع در صدور مجوز پتروشیمی امیرآباد مازندران به مرکزیت بهشهر موضوع این نشست بود که با حضور استاندار مازندران، معاونین سازمان محیط زیست و سازمان پتروشیمی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی یکسال گذشته مشکلات مربوط به اجرای این پروژه پیگیری شده لذا موانعی در این رابطه وجود داشت که مهمترین آن‌ها صدور مجوز‌های زیست محیطی بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این نشست موضوع مجوز‌های زیست محیطی با مساعدت سازمان محیط زیست کشور برطرف خواهد شد، ادامه داد: در این نشست مقرر شد مجوز‌های مربوط به خوراک، آب و تخصیص زمین به سرمایه گذار صادر شود تا هر چه سریع‌تر شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اجرای پروژه مذکور موجب ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم و بیش از ۳۰ هزار شغل غیرمستقیم خواهد شد که تحول بزرگی در استان رقم خواهد زد، صریح کرد: باید یادآور شد تاکنون چنین پروژه‌ای در استان مازندران با میزان قابل توجه سرمایه گذاری ارزی و ریالی اجرایی نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات سرمایه گذار این پروژه، بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی معادل ۶۰ الی ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرای این پروژه است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۴۹۴۵۱۶، www.icana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین