پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
امام جمعه بهشهر با تآکید بر تقویت نگاه مدیران به توسعه مناطق، گفت: اتاق فکر توسعه شرق مازندران در بهشهر راه اندازی شود.

شعارسال : حجت الاسلام سید عربعلی جباری روز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) در صحنه‌های مختلف زندگی شجاعت، استقامت داشته و اقتدار را بر اساس سه مؤلفه باور به خدا، باور مردم و باور به خود در عرصه سیاسی اجرایی کردند.

وی با اشاره به شهادت حضرت رقیه (س) گفت: امروز همه ما باید از قیام عاشورا درس شجاعت، ایثار و وفاداری به ولی فقیه را بیاموزیم.

جباری گفت: باید امانتدار مقام که به ما سپرده شده است باشیم و در کار خود صداقت و راستگویی را فراموش نکنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران از سال 42 تاکنون پا به پای اسلام و انقلاب آمدند و خون‌های بسیاری جهت حفظ و اقتدار نظام ریخته شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران پایدار بماند و اکنون باید حرمت خون شهدا را ارج نهیم و راه آنان را ادامه دهیم.

وی گفت: تیم مذاکره کنندگان ما دنیا را شرمنده کردند و دنیا نیز مبهوت میدان مذاکره شد و امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تا آنجاست که هرجا ایران قدم نگذارد قدرت های بزرگ اظهار ضعف و ناتوانی می‌کنند.

جباری افزود: بنده و تمام مسئولان، اختلافات را نمی‌پسندیم بلکه به دنبال تعامل هستیم که باید در همه دستگاه‌ها آن را اجرایی کنیم.

امام جمعه بهشهر گفت: باید مسئولان ما تابع نظام باشند و همه مردم باید به مسئولان و پرچمداران نظام اعتماد کرده و از آنها حمایت کنیم.

وی به تشکیل اتاق فکر شرق مازندران در فرمانداری بهشهر تاکید کرد و گفت: کارها و امورات مردم باید بدون هرگونه تنش و اختلافی انجام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار سه شنبه 26 آبان 1394 ، کد مطلب : 919351 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین