پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
علی شادمان به عنوان نخستین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان نوشهر معرفی شد.معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در آیین تودیع معارفه فرماندار نوشهر در سالن اجتماعات بندر نوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار كرد: بسیج مدرسه عشق و عاشقی خداپرستان، كلاس درس معرفت و آزادگی است.

شعار سال: علیرضا یونسی افزود: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید كه جهان سرشار از ناجوانمردی بود و دنیا به دو بلوك شرق و غرب تقسیم شده بود و خورشید تابناك انقلاب اسلامی از مشرق دنیا سر برافراشت و گویی زلزله ای را ایجاد كرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینكه نهضت های زیادی بعد از انقلاب اسلامی در سراسر دنیا بوجود آمد ابراز كرد: بر اساس نظریه تئوری پردازان،انقلاب اسلامی تنها انقلاب خدایی بعد از 235 سال در جهان بوده است كه بر مبنای دین و خدا پایه گذاری شد.

یونسی خاطرنشان كرد: دنیای استكبار به خوبی فهیمیده بود این نوری كه تلولو كرده روزی شیرازه ظلم را در هم خواهد پیچید و به همین خاطر از هیچ توطئه ای فروگذار نكردند.

وی تصریح كرد: تاریخ هیچ ملتی نشان نمی دهد كه دنیای كفر با همه توانشان و امكانات از همه شیوه های براندازی بر علیه كشوری اقدام كنند و به نتیجه نرسند.

این مسئول با اشاره به توطئه های دشمنان نظام بیان كرد: از انواع ترورها، كودتاهای سخت تا جنگ سخت را با حضور بیش از 40 كشور بر كشور ما تحمیل كردند و بعد از آن هم انواع تحریم ها ، شبیخون های فرهنگی نثار كردند،امابه جایی نرسیدند.

یونسی با بیان اینكه همه تئوری پردازان از این انقلاب انگشت تعجب بر دهان دارند اظهار كرد: مجاهدان دیپلماتیك ما در نبرد با قدرتهای جهانی، طرح جدیدی را ابداع كردند و توانستند حق ملت ما را در میز مذاكره بگیرند.

وی افزود: تیم مذاكره كننده با تدبیر و دوراندیشی جهان را وادار كردند كه پای میز مذاكره بیایند و به لغو همه تحریم ها تن دهند.

معاون استاندار با اشاره به وضعیت فرانسه گفت: این كشور كه مهد امنیت است در حال حاضر به خاطر داعش كه دست پرورده خود این كشورها است حالت فوق العاده دارد و در ابتدا طالبان، بعد القاعده و الان هم داعش كه خودشان خلق كردند بلای جانشان شده است.

یونسی با تاكید بر اینكه ایران یكی از امن ترین كشورهای جهان است یادآور شد: ایران در حوزه علوم از جمله نانو تكنولوژی و ماهواره یكی از 8 كشور برتر جهان است ، در حوزه دموكراسی نیز از هر آزادی كه بر پایه معنویت و خداپرستی است دفاع می كند.

وی عنوان كرد: تنها قدرتی كه آزادگان جهان تحت سیطره معنوی عقلانی مبتی بر رای است انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با ابراز خرسندی از وضعیت كشور در حوزه سیاست خارجی در این دولت اظهار كرد: از زمان به روی كار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات خوبی در زمینه های مختلف از جمله كنترل تورم، كاهش هزینه سلامت برای مردم، تثبیت ارزش پول كشور هستیم و شكوفایی اقتصادی در حال فروغ است.

یونسی اذعان كرد: همه قبول داریم كه شرایط اقتصادی كشور مناسب نیست چرا كه تنها یك میلیون بشكه نفت با قیمت 40 دلار می توانیم بفروشیم و امیدورایم بعد از اجرای برجام شرایط جدید و بهتری برای كشور شود.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات بزرگ خبرگان و مجلس در اسفند ماه امسال تاكید كرد: هیچ ارگان و دستگاه دولتی حق استفاده از امكانات دولتی را بر علیه و یا به نفع كاندیدایی استفاده كند.

در این آیین علی شادمان به عنوان سرپرست فرمانداری جدید دولت تدبیر و امید معارفه و از زحمات بیش از ۴ سال و نیم محمد علی قمی اویلی تقدیر شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 30 آبان 1394، کد مطلب: 948-6390-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین