پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به جایگاه مشاور امور بانوان در دستگاه‌‌ها از پیگیری این جایگاه در مصوبات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.
شعارسال: مریم جمشیدی امروز در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مشاوران امور بانوان سراسر مازندران به میزبانی آمل اظهار داشت: زن در نظام جمهوری اسلامی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) به جایگاه بالایی دست می‌یابد.

وی با تاکید براینکه برگزاری چنین جلساتی سبب آشنایی بیشتر و هم‌اندیشی بهتر در بین شهرهای استان با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها می‌شود، افزود: در این دولت تدبیر و امید سعی شده این جلسات فقط در مرکز استان برگزار نشود بلکه در شهرهای مختلف، از شرق تا غرب قرار گیرد تا همه بانوان از مزایای این گردهمایی‌ها بهره‌مند شوند.

جمشیدی با اشاره به جایگاه مشاور امور بانوان در دستگاه‌ها عنوان کرد: تاکنون برای رسیدن به جایگاه مشاوران امور بانوان رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی با وزارت کشور صورت گرفته و حتی از نمایندگان مجلس خواستار پیگیری آن در مصوبات مجلس شورای اسلامی شدیم تا امور بانوان به جایگاه مهمی دست یابد.

وی با بیان اینکه مشاوران امور بانوان سراسر استان باید فضا را برای همه اقشار زنان در برنامه‌های اموربانوان باز باشد، گفت: همه باید از عملکرد دولت تدبیر و امید در سال‌ها فعالیتش آگاهی یابند و همه ما موظفیم خدمتگذار صدیق و به حق این دولت باشیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در شرایط ویژه از اصحاب رسانه فعال در پوشش‌دهی اخبار امور بانوان تجلیل به عمل آورد زیرا آنها نقش کلیدی در ترویج موضوعیات و برنامه‌های امور بانوان دارند.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل نیز در این گردهمایی با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های مهم و کلیدی در اموربانوان این شهرستان به اجرا درآمده است، افزود: مهترین برنامه برگزاری طرح پیشگیری بدحجابی به منظور ریشه‌کنی بدحجابی با اجرای گردهمایی حجاب و عفاف بوده است.

زینب سلطانی ادامه داد: همچنین طرح حوریا در بین 6 هزار و 350 دانش‌آموز دختر به اجرا درآمد که برگزاری کلاس‌های ارزیابی در مرحله اول با حضور معلمان و مربیان و کلاس‌های آموزشی با بکارگیری از اساتید دانشگاهی انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته زن مراسم کلنگ‌زنی ساخت نخستین بازارچه دائمی زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست استان مازندران را در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازارچه به منظور ایجاد درآمدزایی برای بانوان توانمند ساخته می‌شود که هم‌اکنون پیمانکار آن مشخص شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1334063 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
جک گفتن ایشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین