پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل بار دیگر ادعاهای واهی مقامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد.

شعارسال: عبدالله المعلمی نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در کنفرانسی مطبوعاتی گفت که عربستان با قاطعیت و قدرت مقابل آنچه به زعم خود "یورش ایران در کشورهای عربی" خواند، مقابله می کند.

وی بدون اشاره به حمایت تمام عیار و علنی عربستان از گروه‌های مسلح و تکفیری در منطقه بویژه در عراق و سوریه و نیز دخالت های آشکار کشورش در لبنان مدعی شد: "اقدامات عربستان در مقابله با تلاش های نظام ایران برای گسترش تروریسم در جهان عرب - از طریق (به زعم او) احزاب طائفه‌ای نظیر حزب الله که تهران آنها را حمایت مالی می کند و شبه نظامیان طائفه‌ای در عراق و سوریه و شبه نظامیان حوثی در یمن- عیان و آشکار است".

وی همچنین با حمله به گروه‌های مقاومت در منطقه مدعی شد: "همه این باندها رویکرد قلدرمآبانه را علیه امت عربی دنبال می کنند اما عربستان با قاطعیت و عزم و قدرت در سطح میدانی و نیز در سطح دیپلماتیک در سازمان ملل و سایر محافل بین المللی با آن مقابله می کند."

المعلمی درباره بحران با قطر نیز گفت: "موضع قطر دغدغه‌ای نیست. محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بر این نکته تاکید کرد و گفت که مسئله قطر بسیار بسیار بسیار کوچک است. به این مسئله فکر نکنید".

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: ۳ دی 1396 ، کدخبر: 812715 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین