پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
لایحه بودجه سال 95 شهرداری بناب مرند از سوی شهردار بناب مرند به رئیس شورای اسلامی شهر بناب مرند تقدیم شد.

شعار سال: یعقوب بدرنژاد شهردار بناب مرند با بیان اینکه شهر تنها به همت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پیشرفت نمی کند،اظهار داشت: شهروندان شهر با همراهی مدیران و مجموعه هایی غیر از شورا و شهرداری نقش مهمی در آبادانی شهرها به عهده دارند و با قرار گرفتن در کنار مجموعه مدیریت شهری گامی مهم برای اعتلای شهر برمی دارند.

وی نقش شهروندان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: شهر را باید با مشارکت مردم ساخت و با پای کار آمدن آنان بسیاری از مشکلات رفع و بخش عمده ای از خلا ها جبران می شود، آنها قادرند با حمایت معنوی از متولیان امر و مشارکت در پرداخت عوارض و نیز ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده، مدیران شهری را بیش از گذشته برای داشتن شهری آباد و با نشاط یاری رسانند.

براساس این گزارش بنابر اعلام شهردار بناب مرند بودجه شهرداری برای سال آینده ۱۴ میلیارد ریال بوده که به شورای شهر جهت تصویب تقدیم گردید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از وبسايت خبري دیارآذربایجان، تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه 14 بهمن 1394 کد مطلب : 21879، www.diyareazarbaijan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین