پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
شهردار تبریز از ورود چهار رام معادل ۲۰ واگن جدید به پایانه ائل‌گلی قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۲ رام قطار در مجموعه پایانه ائل‌گلی مترو تبریز مستقر شده که قابلیت ارائه خدمات در خط یک قطارشهری تبریز را خواهد داشت.

شعارسال: «صادق نجفی»، با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه قطار شهری تبریز در سه سال اخیر، در بخش‌های مختلف تأمین واگن‌ها، ریل‌گذاری و بخش‌های عملیاتی و عمرانی مختلف ادامه داشته است، در این راستا، سعی کرده‌ایم روند تأمین واگن‌ها را با اجرای راهبردهای موثر مالی و پیگیری تفاهم‌نامه‌هایی که با شرکت خارجی منعقد شده، بی‌وقفه ادامه دهیم.

وی با بیان این‌که با ورود رام‌های جدید، واگن‌های متروی تبریز به ۶۰ دستگاه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: پیگیری زیرساخت‌های عمرانی و تأمین واگن‌ها، به‌صورت توأمان استمرار داشته است.

نجفی با اشاره به این‌که از نخستین‌ روزهای آغاز مسئولیت در حوزه اجرایی شهر، مترو را به‌عنوان اولویت اول توسعه و عمران شهر در نظر گرفته‌ایم، یادآور شد: در سه سال اخیر، حدود 1000 میلیارد تومان برای توسعه پروژه قطار شهری تبریز هزینه شده و این در حالی است که در ۱۰ سال پیش‌از این دوره، تنها ۲۱۸ میلیارد تومان از سوی دولت و شهرداری تبریز به این پروژه تزریق‌شده بود.

شهردار تبریز یادآور شد: فازهای اول و دوم خط یک مترو، تکمیل شده و به‌زودی با آغاز فرآیند مسافرگیری در مرکز شهر، مترو، روزانه به بیش از ۵۰ هزار نفر خدمات ارائه خواهد داد، ضمن این‌که تکمیل فاز سوم خط یک و عملیات حفاری در سایر خطوط نیز با پیشرفت چشمگیر در حال اجراست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 24 دی 1395، کدمطلب: 95102414883 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
خیر باشه ان شالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین