پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
رئیس شورای اسلامی شهر بازرگان گفت: نشتی آب از چاه های فاضلاب، خانوارهای ساکن در مساکن مهر بازرگان به دلیل احتمال ریزش و تخریب منازل تهدید می کند.

شعار سال: حبیب زادهدر جلسه شورای این شهر با اعلام این مطلب گفت: به علت احداث مساکن مهر بازرگان در بالای تپه ای بدون مطالعه و کار کارشناسی، هم اکنون آب چاههای فاضلاب این منازل از پایین تپه نشت کرده و آن را در خطر تخریب قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 330 خانوار در این مساکن ساکن هستند افزود: تمامی ادارات و نهادهای مسئول در ارتباط با مساکن مهر از دادن هرگونه خدمات به اهالی این مساکن سر باز زده و تنها شهرداری بازرگان به این مساکن ارائه خدمت می کند.

وی با بیان اینکه به دلیل سست بودن خاک محل احداث این مساکن رانش زمین در این محل دور از انتظار نیست افزود: لازم است برای جلوگیری از وارد هرگونه خسارت به اهالی در این محل تصفیه خانه احداث شده یا به ایجاد سپتیک اقدام شود.

رئیس شورای شهر بازرگان همچنین تصریح کرد: علی رغم مکاتبات فراوان با ادارات و نهادهای مختلف هیچ گونه اقدامی برای ارائه خدمات به این مساکن نشده است.

حاتمی شهردار بازرگان هم در این جلسه گفت: شهرداری بازرگان تا به حال تمامی معابر این مساکن را به ده هزار متر مربع آسفالت و 4 هزار متر هم جدول کشی کرده است.

وی خاطر نشان ساخت: برای اجرای این طرحها تاکنون 215 میلیون تومان شهرداری بازرگان هزینه کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 7 دی 95، کد مطلب: 9510-4390-5: www.orumiyeh.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
جلوشو بگیرید دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین