پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
838 واحد مسکن مهر در مهاباد امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد .

شعار سال: شهریاری استاندار آذربایجان غربی گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری 153 پروژه مسکن مهر در آذربایجان غربی افتتاح شده که سهم شهرستان مهاباد 838 پروژه بود.

شهریاری افزود: شهرستان مهاباد با 838 پروژه در این بین بیشترین سهم را در بین شهرستان های استان در افتتاح پروژه های مسکن مهر به خود اختصاص داده است.

مدیر شعب استان آذربایجان غربی هم گفت: برای به بهره برداری رسیدن این پروژه ها تسهیلات کم بهره تا سقف 30میلیون تومان با نرخ چهار درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

امام جمعه شهرستان مهاباد هم افتتاح و بهره برداری پروژه های مسکن مهر را یکی از مواردی دانست که رفاه هرچه بیشتر هموطنانمان را می تواند به دنبال داشته باشد.

ماموستا سهرابی گریزی هم به موضوع برجام زد و گفت: امنیت و رفاه ما همچون خاری است در چشم دشمنان که نمی خواهند شاهد پیشرفت ما در جنبه های مختلف باشند.

در حاشیه این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از فراهم شدن زمینه برای تبدیل مهاباد به منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

در ادامه فرماندار مهاباد هم ،این شهرستان را دارای ظرفیت های قابل توجهی دانست که می تواند در جذب بیشتر گردشگران نقش مهمی ایفا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 97، کدمطلب:۶۵۳۶۳۴۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین