پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌ غربی گفت: اتمام پروژه‌های بالای 80 درصد از اولویت‌های این اداره کل است که یکی از آن‌ها به پایان رساندن مسکن مهر استان با 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی است

شعارسال: داریوش نصر در جمع خبرنگاران آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: این استان بنا به دارا بودن موقعیت مرزی و جغرافیایی ویژه و نیز برخورداری از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند توسعه راه‌ها است.

وی گفت: در صدد هستیم در حوزه مدیریت راهداری آذربایجان‌ غربی 560 دستگاه ماشین آلات این حوزه را بازسازی کرده و بر حسب ضرورت‌ها و اولویت‌ها به توزیع خدمات و اعتبارات در سطح استان بپرداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی افزود: اتمام پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی از اولویت‌های این اداره کل است که یکی از آن‌ها به پایان رساندن مسکن مهر استان با 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی است و تلاش می‌شود مشکلات زیرساختی مسکن مهر آذربایجان‌ غربی نیز رفع شود.

وی گفت: آذربایجان‌ غربی به سبب واقع شدن در منطقه کوهستانی برای توسعه راه، نیازمند منابع مالی بیشتری است و درصدد هستیم با تامین اعتبارات لازم به توسعه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در این استان اقدام کنیم.

نصر اظهار کرد: روکش راه‌ اصلی، فرعی و روستایی در مناطقی از استان آغاز شده و با مساعد شدن آب و هوای منطقه خدمات مطلوب در این زمینه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اتمام پروژه راه‌آهن، رفع نقاط حادثه‌خیز،‏ تعامل با پلیس‏، هلال احمر و اورژانس، یکپارچه‌سازی حمل و نقل و شفاف‌سازی فعالیت‌های حوزه املاک از دیگر برنامه‌های پیش روی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8آذر1394، کدخبر: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین