پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۲۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دریافت عوارضی در مسیر آزادراه ارومیه به تبریز قابل قبول نیست، و باید توجه داشت دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است.
شعار سال:  آیدین رحمانی رضائیه ظهر امروز -پنجشنبه ۲۲ آبان ماه - در جلسه بررسی مشکلات پل میان‌گذر دریاچه ارومیه، ضمن انتقاد از دریافت عوارضی مسیر ارومیه به تبریز، اظهار داشت: دریافت عوارض در مسیر آزادراه ارومیه به تبریز قابل قبول نیست و  باید توجه داشت دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است.
 
وی با بیان اینکه دریافتی عوارضی در چند قطعه از مسیر آزاد راه قابل قبول نخواهد بود خاطرنشان کرد: دریافت عوارض از عموم, مسئولان و دستگاه‌های مربوطه را موظف به ارائه خدمات رفاهی و آسایشی می‌کند.
 
رحمانی افزود:به‌رغم درآمد بالا از طریق این عوارضی خدمات آن‌چنانی در مسیر آزادراه ارائه نمی‌شود.
 
رحمانی دلیل نامطقی بودن دریافت عوارض از مردم را عدم نگهداری قطعات ۱ و ۲ آزادراه دانست و گفت: از مردم بابت وضعیت موجود پل میان‌گذر عذر خواهی می‌کنم و همچنین سرمایه‌گذار دلیل این موضوع را عدم تحویل کامل پروژه اعلام  می‌کند.
 
وی با تأکید بر این که نظارت مقیم به مسیر آزادراه و پل از استان انجام شود، بیان کرد: همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان باید پیمانکار نگهداری از پل و مسیر را حداکثر تا پانزدهم آذرماه تعیین کند.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قطعات ۱ و ۲ مسیر آزادراه ارومیه-تبریز از استانداردهای لازم برخوردار نیست.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:   22 آبان  1399  ، کدخبر: 994807  ،www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
عوارض ازادراه در ایران به طور کلی طبق سند و مدرک معتبری نیست و هرکسی هرچقدبخواد از مردم دریافت میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
ارومیه یک زمان بیشترین مطالبات مردمیرو در زمینه های فرهنگی داشت اما الان اقتصاد خانواده ها این مطالبات رو از مردم گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین