پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۳۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
محمدمهدی شهریاری گفت: دریافت عوارضی های مکرر از مردم و نیز روستائیانی که در این مسیر زندگی می کنند منطقی نیست انتظار می رود علیرغم اینکه این مسیر توسط دو شرکت پیمانکاری احداث می شود، وزارت راه و شهرسازی در خصوص تجمیع و کاهش میزان عوارضی اقدام نماید.

شعار سال: محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه دریافت عوارضی های مکرر از مردم و نیز روستائیانی که در این مسیر زندگی می کنند منطقی نیست افزود: انتظار می رود علیرغم اینکه این مسیر توسط دو شرکت پیمانکاری احداث می شود، وزارت راه و شهرسازی در خصوص تجمیع و کاهش میزان عوارضی اقدام نماید.

وی افزود: چندان منطقی نیست که مردم بابت مسیری دو ساعته این میزان عوارضی پرداخت نمایند.

شهریاری تاکید کرد: دریافت عوارضی در مسیر قطعه ۴ بدون هماهنگی با استانداران آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی صورت گرفته و ما نیز به جهت اینکه میزان عوارضی برای پروژه ای که هنوز تکمیل نشده، درخواست بازنگری خود را به وزارت راه و شهرسازی اعلام می نمائیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، به تاریخ: 21تیر 1399، کد خبر:1027342،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
وقتی این پروژه نیمه تموم هست خداییش گرفتناین هزینه اصلا انسانی هست؟ حلاله؟ چه وضع راهداری که ایران داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
حس ميكنم پروژه هاي نيمه تمام در كشور خيلي بيشتر از تموم شده هاست و اين يعني فاجعه براي سازمان عمراني كشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین