پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
عوارض زیاد، امکانات کم، نبود روشنایی به‌هنگام شب، وضعیت ظاهری پل و از همه مهم‌تر خشک‌شدن دریاچه ارومیه است که سبب شده ‌مردم از شرکت پیمانکار و مسئولان مربوطه ناراضی باشند و از بی‌توجهی آن‌ها نیز گلایه‌مند هستند.

شعارسال: پل میان‌گذر دریاچه ارومیه که ساخت آن بیش از یک ربع قرن طول کشید و دو استان آذربایجان غربی و شرقی را به هم وصل کرد، باید مردم این دو استان به‌ویژه روستاهای نزدیک این پل را خوشحال می‌کرد اما متأسفانه مسئولان شرکت پیمانکار و مسئولان آذربایجان‌غربی با ستاندن مبالغ مختلف کام مردم را تلخ کردند.

مردم ارومیه و تبریز و مسافرانی که از جاده میان‌گذر دریاچه ارومیه عبور می‌کنند از مبلغ بالای عوارضی این جاده شدیداً ناراضی هستند.

در این عوارضی 5 هزار و 500 تومان سواری و بالای 10 و 20 و 30 هزار تومان برای سایر خودروها عوارضی در نظر گرفته شده که باید رانندگان آن‌ها بپردازند.

خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در تهیه این گزارش در عوارضی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه با کارشکنی، بدرفتاری و ایجاد مانع از سوی مسئولان عوارضی مواجه شد‌ و در یک اقدام غیر‌قانونی اجازه تکمیل این فیلم و گزارش خبری را پیدا نکردند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397 ، کدخبر: 1806538، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
یه جاده سالم هم وجود داره که مردم بخوان با خیال راحت ازش عبور کنن وبرن مسافرت انقدر عوارضش زیاده که کسی رغبت نمیکنه بره یه جاده میسازن تا سی سال عوارض میگیرن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین