پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
شهردار ارومیه گفت: برنامه محوری اولویت اصلی حرکت شهرداری با نظارت شورا خواهد بود و نیز پرداخت حقوق پرسنل و تامین معیشت آنها اولویت دیگر ماست.

شعار سالمحمد حضرت پور که باردیگر به عنوان شهردار ارومیه از سوی شورای پنجم شهر ارومیه انتخاب در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با تشکر از منتقدین خودگفت:شاکرم برای اینکه باردیگر در خدمت شورای شهر و مردم ارومیه خواهم بود.

وی افزود: این وفاق و همدلی را به مردم ارومیه تبریک می گویم.

حضرت پور با بیان اینکه پارلمان محلی باید به معنای واقعی خود تحقق یابد، افزود: تنها جایگاه واقعی شورای شهر نظارت آن است و توسعه شهر با نظارت دائمی و سیاستگذاری اتفاق خواهد افتاد.

شهردار ارومیه در خصوص اولویت های آینده شهرداری گفت: برنامه محوری اولویت اصلی حرکت شهرداری با نظارت دائمی شورای شهر خواهد بود.

وی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام در دروه چهام ادامه خواهد داشت و نیز پرداخت حقوق پرسنل و تامین معیشت آنها اولویت دیگر ماست.

حضرت پور که در جمع منتخبین شورای اسلامی سخن می گفت بر حکمرانی محلی شهردرای و شورا در دوره جدید تاکید کرد.

شهردار ارومیه با بیان لزوم ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداریها گفت: جذب سرمایه گذاری تنها راه برون رفت از مشکلات شهری است که در این دوره به جد اجرا می شود و ارتقای کیفیت زندگی شهری در ۴ سال آینده تحقق می یابد.

وی تصریح کرد: ساختار نیروی انسانی با محوریت تعهد، تخصص و پاکدستی اصلاح می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:700504، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین