پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با یک رسانه مراکشی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: جنبش حماس روابط دیرینه‌ای با ایران و حزب‌الله دارد.

شعارسال:خالد مشعل، رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس و از فرماندهان کنونی این جنبش که اخیرا به دعوت حزب عدالت مراکش به این کشور سفری سه روزه داشته است در گفت‌وگو با پایگاه خبری العمق المغربی در پاسخ به سوالی در رابطه با روابط ایران و جنبش حماس گفت: روابط ما با ایران گسترش یافته است و ما اصحاب یک قضیه مقاومت هستیم و به حمایت همه نیاز داریم. ما از قبل با ایران رابطه داشتیم و همچنان تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران هم در گذشته و هم در این روزها از مسئله فلسطین و حماس را حمایت کرده است و ما از آن تقدیر و تشکر می‌کنیم، افزود: بدون شک روابط ما با ایران در چند سال گذشته تحت تاثیر برخی مسائل قرار گرفت اما این روابط هیچ وقت قطع نشد و ما حق داریم و واجب می‌دانیم که با ایران و غیر ایران سیاست باز در پیش بگیریم.

مشعل در مورد روابط حماس با حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله به عنوان یک مقاومت با آن روابط تاریخی داریم و خواهیم داشت.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار9دی آبان 96،کدخبر: 3961009189، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین