پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
جنبش های حماس و جهاد اسلامی به بندهایی از بیانیه پایانی نشست گروه های فلسطینی در قاهره اعتراض کردند.

شعارسال: جهاد اسلامی فلسطین به یکی از بندهای بیانیه پایانی نشست گروه های فلسطینی در قاهره که به ایجاد کشور فلسطین بر اساس مرزهای سال ۱۹۶۷ اشاره دارد اعتراض کرد.

«صلاح البردویل» از رهبران حماس نیز در خصوص این بیانیه گفت: برخی از بندهای بیانیه پایانی قابلیت پذیرش ندارند و بر این اساس ما به یک نتیجه ضعیف رسیدیم که انتظارات و خواسته های ملت فلسطین را برآورده نمی کند.

البردویل در نشست مطبوعاتی در قاهره گفت: مذاکرات به یک توافق بی معنی و بدون ساز و کارهای اجرایی منجر شد.

وی همچنین به اعمال فشارهای فراوان آمریکا بر گروه های فلسطینی از یک سو و تهدیدات اسرائیل به مسدود کردن دارایی های تشکیلات خودگردان از سوی دیگر در صورت عدم پیشرفت در گفتگوها و رسیدن به توافق اشاره کرد.

البردویل تأکید کرد جنبش حماس با تمام توان در راه کسب نتایج مثبت، رفع تحریم ها و گشوده شدن گذرگاه ها تلاش کرد اما موفق به محقق ساختن این اهداف نشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: ۲ آذر 1396 ، کدخبر: 4152526 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین