پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
رسانه‌های پاکستان از کشته شدن ملا فضل‌الله٬ رهبر گروه شبه‌نظامی طالبان در استان ننگرهار شرق افغانستان خبردادند.

شعارسال: رسانه‌های پاکستانی مدعی شدند ملا فضل‌الله، موسوم به «ملا رادیو» رهبر گروه شبه‌نظامی طالبان پاکستان در جریان یک حمله پهپادی در استان ننگرهار شرق افغانستان کشته شده است.

براساس این گزارش، ملا فضل‌الله یکی از فرماندهان ارشد گروه طالبان همراه زن و پسرش در سکونتگاهش در استان ننگرهار در حمله هواپیمای بدون سرنشین کشته شده است٬ اما منابع نظامی و امنیتی هنوز کشته شدن وی را تایید نکرده اند.

درهمین راستا مقامات امنیتی افغانستان خبر کشته شدن قاری هدایت‌الله، از رهبران گروه طالبان در حمله پهپادی در این استان را تایید کردند٬ اما در رابطه با کشته‌ شدن فضل‌الله گزارشی نداده اند.

فضل‌الله پس از کشته شدن حکیم‌الله محسود در حمله پهپادی آمریکا در سال ۲۰۱۳، رهبری طالبان پاکستان را به دست گرفت٬ به کشتن چندین مامور امنیتی پاکستان و رهبران قبایل مخالف گروه طالبان متهم بوده وهمچنین دستور ترور ملاله یوسفزی نوجوان این کشور را در سال ۲۰۱۲ صادر کرده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی دورنانیوز، تاریخ چهارشنبه 7 بهمن 1394، کد مطلب:27501، www.durnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین