پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
شورای تببین مواضع بسیج دانشجوی استان گیلان با صدور نامه‌ای در پی اعتراضات اخیر مردمی از رئیس سازمان برنامه بودجه برای حضور در این دانشگاه و پاسخگویی به دانشجویان دعوت کرد.

شعار سال: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان طی نامه ای در جهت پاسخگویی به مطالبات دانشگاهیان گیلان در راستای اعتراضات اخیر مردمی از محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه بودجه برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای نوبخت؛ ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور

سلام علیکم؛

همانطور که مستحضرید وضعیت اقتصادی و معیشتی به هیچ وجه شایسته و درخور ملت انقلابی ایران نیست تا جایی که حضرتعالی اخیرا فرمودید در هر خانه ۳ بیکار وجود دارد و البته این نکته نیز باید مورد تاکید قرار بگیرد که دولت علاوه بر کار توصیفی و تحلیلی که تا کنون از شما شاهد بوده ایم، مسئول اصلی رسیدگی و ساماندهی به امور داخلی کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب مخاطب اصلی بایدهاست.

توجه بیش از حد به دست دشمن بیگانه و وقت گذاشتن بیش از ۴ سال از عمر و هزینه ملت برای دستاورد تقریبا هیچ برجام و فراموشی از روی عمد یا سهو اقتصاد مقاومتی در اکثر بخش های دولت نمی تواند نتیجه ای بهتر از آنچه در چند روز گذشته اتفاق افتاد در بر داشته باشد.

لذا از شما به عنوان تصمیم ساز اصلی مدیریت و بودجه کشور درخواست می شود تا به منظور شفاف سازی عملکردتان و پاسخگویی به نقدهای دلسوزانه در جمع دانشجویان و دانشگاهیان گیلانی حاضر شوید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:۶۵۶۸۷۷، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین