پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رضایت ۷۰ درصدی کاربران از نرخ های جدید اینترنت خبر داد و گفت: نرخ ها به یک سوم کاهش یافته است.

شعارسال: محمدجواد آذری جهرمی در مورد تعرفه های جدید اینترنت، گفت: این موضوع که گفته شده است مدل های جدید تعرفه ای اعلام شده، قیمت اینترنت را افزایش می دهد صحیح نیست چراکه مدل ها تغییر کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: بررسی های مختلفی که انجام شده حاکی از کاهش جدی نرخ اینترنت است و در برخی موارد حتی قیمت به یک سوم کاهش یافته است.

وی گفت: اعتراضی که وارد است و برای آن چاره اندیشی می شود این بوده که برخی به این نیاز دارند که با سرعت بالا و حجم کم، اینترنت مصرف کنند. خلاء برای تعیین این تعرفه وجود دارد که در حال بررسی این موضوع هستیم که این مشکل نیز رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: در مجموع تعرفه‌های اینترنتی کاهش یافته است وبراساس نظرسنجی ها بالای ۷۰ درصد، رضایت عمومی در این باره وجود دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  اقتصادی ایران، تاریخ انتشار:16 دی 1396 ، کدخبر: 1048726 ،www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
وزیر پیشتر گفته بود 70 درصد مشترکین کمتر از 10 گیگ در ماه استفاده میکنند.
امروز میگوید برای مشترکین کم مصرف ارزان نشده.
پس چطور 70 درصد راضی هستند؟
حال سوال این است که اگر تعرفه ها ارزان تر شده است چرا تعرفه های قبلی ارائه نمیشوند و انتخاب را به مردم نمیسپارند؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
خالی کردن جیب مردم به بهانه های جدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین