پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۳۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
وزير صنعت، معدن و تجارت از آسان سازي دريافت تسهيلات بانکي و ارزي در صورت تعهد به افزايش صادرات غيرنفتي و ايجاد اشتغال خبر داد.

شعارسال: وزير صنعت، معدن و تجارت از آسان سازي دريافت تسهيلات بانکي و ارزي در صورت تعهد به افزايش صادرات غيرنفتي و ايجاد اشتغال خبر داد.

محمد شريعتمداري در حاشيه نشست رئيس جمهور با نمايندگان صادرکنندگان غيرنفتي با اشاره به پيشنهاد رئيس جمهور براي ايجاد انجمن و يا مجتمعي از مهمترين توليدکنندگان و صادرکنندگان غيرنفتي افزود: توليدکنندگان و صادرکنندگان مي توانند با تعهد به ايجاد اشتغال و افزايش صادرات غيرنفتي از امکانات مناسب تري براي تأمين مالي طرح هاي توسعه اي آينده برخوردار شوند.

وي با اشاره به حضور مديران مهمترين بنگاه هاي توليدکننده و صادرکننده غيرنفتي کشور در نشست با رئيس جمهور گفت: در اين جلسه صميمي نمايندگان توليدکنندگان و صادرکننده غيرنفتي کشور برخي از موانع پيش روي توسعه توليد و صادرات غيرنفتي را مطرح کردند.

وزير صنعت، معدن و تجارت توليد کنندگان را بسيار اميدوار در بخش توليد دانست و افزود: در اين جلسه توليدکنندگان فلزات مهم نظير فولاد، مس و صادرکنندگان محصولات غيرنفتي کشور ازجمله محصولات نسبي، شيريني ها و مشتقات گندم و ذرت کشور حضور داشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاد ایران، تاریخ انتشار: 18 دی 1396، کدخبر: 1050575، www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین