پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب رتبه ششم کشوری در بخش جذب در دوره‌های مختلف سوادآموزی خبر داد.

شعار سالمرتضی آخش‌جان با بیان اینکه حجم ابلاغی برای استان هرمزگان در مجموع برای دوره‌های مختلف هشت هزار و 300 نفر بوده است، افزود:در دوره سوادآموزی برای استان هرمزگان چهار هزار نفر حجم ابلاغی منظور شده بود که توانستیم چهار هزار و 9 نفر را تحت پوشش ببریم.

وی تصریح کرد: دردوره انتقال سه‌هزار و در دوره تحکیم هم یک‌هزار نفر حجم ابلاغی داشته‌ایم که خوشبختانه حجم این دوره‌ها هم به صورت کامل تحت پوشش قرار گرفته‌است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه 100 نفر از کم‌سوادان هم دردوره رایانه که مربوط به دوره انتقال است تحت پوشش قرارگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد افراد ثبت‌نام شده متفرقه در دوره سوادآموزی 73 نفر و دردوره انتقال نیز 54 نفر بوده است.

آخش‌جان همچنین با اشاره به اینکه تعداد 200 نفر از اتباع خارجی نیز امسال دردوره سوادآموزی ثبت‌نام شده‌اند، اظهارکرد: از تعداد هشت هزار و ۳۰۹ نفر ثبت‌نام شده در دوره‌های مختلف سوادآموزی، 72 درصد زن و 28 درصد مرد بوده‌اند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: یکی ازاقدامات مهم در زمینه سوادآموزی جذب 480 نفر از افراد گروه سنی 10 تا 20 ساله بوده که به نوعی از نعمت سواد بی‌بهره بوده‌اند.

آخش‌جان مهمترین راه‌های شناسایی افراد بی‌سواد برای مجموعه سوادآموزی را شناسایی اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: در این راستا دو هزار و 500 نفر شناسایی که ازاین تعداد یک‌هزار و 231 نفر جذب شده‌اند.

این مسؤول همچنین گفت: در سال جاری دو طرح برای اولین بار دراستان هرمزگان اجرا شد و طی آن در طرح رایانه و طرح جذب اتباع خارجی موفق به پوشش 100 درصدی شدیم.

به گفته وی برای تمام افراد تحت پوشش دوره‌های مختلف سوادآموزی کتاب و لوازم‌التحریر رایگان تامین است و همه افرادی که دردوره سوادآموزی شرکت می‌کنند، در پایان آزمون این دوره را با موفقیت به پایان می‌رسانند، سازمان نهضت‌سوادآموزی مبلغ 144 هزار تومان به حساب آنان واریز می‌کند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه به ازای هر نفر قبولی 760 هزار تومان در دوره سوادآموزی، 840 هزار تومان دردوره انتقال و 130 هزار تومان در دوره تحکیم هزینه پرداخت می‌گردد، یادآور شد: کسانی که وقت کافی جهت حضور درکلاس‌ها نداشته باشند می‌توانند از طرح خودآموز بهره ببرند که در این طرح فرد پس از قبولی در آزمون مبلغ 720 هزار تومان پاداش دریافت می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۲۰۰۰۲۸۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
هنوز هم بسیاری از مردم استان هستند که به دلیل مسائل فرهنگی و خانوادگی از تحصیل جامانده اند باید دولت از آن ها نیز حمایت لازم را به عمل بیاورد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین