پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
حفاظت از «سيدحسن نصرالله» دبيرکل حزب‌الله را مي‎توان پيچيده‌ترين و حساس‎ترين عمليات حفاظت سياستمداران دنيا دانست؛ زيرا تعداد نقشه‌هاي شکست خورده براي ترور وي قابل شمارش نيست.

شعار سال:«حجت الاسلام شيخ راغب حرب» و «حجت الاسلام سيد عباس موسوي» دو رهبر پيشين حزب‌الله بودند که هر دو به شهادت رسيدند و اينک «حجت‌الاسلام سيد‌حسن نصرالله» ـ که خود را يکي از سربازان مقام معظم رهبري مي‏داند ـ زير ذرهبين گروههاي تروريستي و سازمان‌هاي جاسوسي قرار دارد.

دليل حساسيت ويژه نصرالله اين است که: اولاً "رهبر مقتدرترين حزب لبنان" است؛ ثانياً "يک شيعه مذهب بوده و خاري در چشم سلفيون است"؛ ثالثاً "تنها شخصيت محبوب عرب است که در مقابل قدرت‌هاي مستکبر جهاني ايستاده و تنها پيروزي عرب‌ها بر رژيم جعلي اسرائيل را به دست آورده است".

سيدحسن‌ نصرالله همواره تحت شديدترين تدابير امنيتي به سر ميبرد و تقريباً تمام سخنرانيهاي وي به صورت ويديو کنفرانس پخش ميشود. اما اين شخصيت محبوب جهان اسلام که سخنران مراسم دهه محرم ضاحيه در جنوب بيروت بود، در شب دهم و نيز روز عاشورا شخصاً در بين عزاداران حاضر شد و از نزديک به سخنراني پرداخت.

حضور دبيرکل حزب‌الله لبنان در جمع عزاداران حسيني در روز عاشورا و کيف همراه محافظ وي توجه ويژه کاربران شبکه هاي اجتماعي و بيشتر پايگاه‌هاي خبري را به دنبال داشت. کنجکاوي رسانه‌ها نتيجه بخش بود و در خبرها اعلام شد که کيف دست محافظ در واقع يک سپر تاشو ضدگلوله و بسيار پيشرفته است که در برابر هرنوع گلوله اي مقاومت دارد.

اما اينبار حقايقي منتشر نشده از شخص اول محافظان سيد حسن نصرالله منتشر شد. اين اطلاعات اگرچه کوتاه هستند ولي براي نخستين بار از سوي خبرگزاري ابنا منتشر شده است:

«ابوعلي جواد» داماد ـ شوهر دختر ـ دبيرکل حزب‌الله لبنان بوده و در بين 19 فرمانده ويژه، فرماندهي تمام آنان و محافظان ويژه را برعهده دارد بطوري‌که به وي لقب "سپر سيد" داده‌اند.

ابوعلي حاضر است جان خود بدهد تا سيدحسن نصرالله آسيبي نبيند. سيد نيز وي را بسيار دوست دارد و با وجود کم سن بودن، دبيرکل حزب‌الله به وي اعتماد کامل دارد.

محافظ اول سيدحسن نصرالله اصلا نمي‌خندد. خوش‌چهره و داراي سيماي کودکانه است

وي بسيار حرفه‌اي آموزش ديده و دوران آموزشي را مدت زيادي در پادگان‌هاي مخفي پشت‌سر گذاشته است.

داماد دبيرکل حزب‌الله از محبوبيت بالايي نزد مقاومت اسلامي و مردم لبنان قرار دارد و همچنين رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي توجه ويژه اي به وي دارند.

"ابوعلي جواد" داماد سيد حسن نصرالله

ابوعلی هیچوقت نمی خندد!

به ابوعلی لقب "سپر سید" داده اند.

اعتماد دبیر کل حزب الله به ابوعلی

سیمای محافظ دبیرکل حزب الله

محبوبیت بالای محافظ نصرالله در لبنان

رياست واحد محافظان حزب‌الله برعهده ابوعلي داماد سيد حسن نصرالله است

اين تهديدات غير قابل وصف به حدي است که در برخي خاطرات پيرامون سيدحسن نصرالله آمده است: در زماني? عمليات تروريستي عليه دبيرکل حزبالله آنقدر افزايش يافته بود که وي شبها چندين بار محل استراحت خود را تغيير ميداده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب سایت خبری شیرگاه نیوز، تاریخ انتشار:23دی ماه1392

کد مطلب: ــ ، www.shirgahnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین